کری کندن به فیلم جدید مارتین مک دونا پیوست

فیلم جدید مارتین مک دونا در دست تولید قرار گرفته و کری کندن در گروه بازیگران این اثر حضور دارد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

مدت‌ها بود که منتظر فیلمی جدید از مارتین مک دونا بودیم و در فوریه سال گذشته، خبر ساخت فیلم The Banshees Of Inisherin را شنیدیم که قرار بود برندن گلیسون و کالین فارل در آن بازی کنند. فیلم‌برداری این فیلم در ماه جاری (آگوست) در ایرلند آغاز شده و مک‌دونا از کری کندن که در سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری نیز حضور داشت برای بازی در این فیلم دعوت کرده است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


این فیلم داستان دو دوست قدیمی (با بازی گلیسون و فارل) را روایت می‌کند که یکی از آنها دیگر نمی‌خواهد به این رفاقت ادامه دهد و این موضوع باعث می‌شود که موقعیت عجیبی در رابطه‌شان به‌وجود بیاید. کری کندن نقش خواهر فارل را ایفا می‌کند و بری کیوگن نیز یکی دیگر از بازیگران این فیلم است.

کندن پیش از این همکاری‌های دیگری با مک‌دونا داشته است و برای بازی در نمایش‌های The Lieutenant Of Inishmore و The Cripple Of Inishmaan برندۀ جایزه هم شده است. فکر می‌کنیم که شما هم به‌ اندازه ما منتظر فیلم جدید مارتین مک دونا هستید تا ببینید که این‌بار قرار است غافلگیرتان کند. 


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil