تریلر فیلم Cry Macho منتشر شد | کلینت ایستوود و رستگاری درونی

کلینت ایستوود در جدیدترین فیلمش نقش یک مربی اسب سالخورده را ایفا می کند؛ او ماموریت دارد که فرزند رئیس سابقش را از مکزیکوسیتی بازگرداند. تریلر فیلم Cry Macho را در فیلیمو شات ببینید.

کلینت ایستوود از روزگاران دور به بازی در نقش مردهای سرسخت معروف بوده است. او در فیلم Cry Macho، که با اقتباس از رمانی به قلم ریچارد نش ساخته شده، هم چنین نقشی را بازی می‌کند. برای تماشای تریلر فیلم Cry Macho با فیلیمو شات همراه باشید.


داستان این فیلم به تهیه‌کنندگی ال رودی، جسیکا مایر، تیم مور و ایستوود در سال ۱۹۷۹ اتفاق می‌افتد؛ یک مربی اسب سالخورده به نام مایک میلو از طرف رئیس سابقش مأمور می‌شود که فرزند کوچک او را از مکزیکوسیتی بازگرداند. با تماشای تریلر فیلم Cry Macho می‌توان حدس زد، سفری که مایک در پیش دارد شاید در ظاهر یک ماجراجویی ساده به نظر برسد، اما به شکلی غیرقابل انتظار پیچیده می‌شود و مایک را به‌ نوعی رستگاری درونی می‌رساند.

دوایت یوآکم، ناتالیا تراون، و فرناندا اورجولا از دیگر بازیگران این فیلم هستند که در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۱ شهریور ۱۴۰۰) در سینماهای انگلستان روی پرده خواهد رفت و از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) در HBO Max منتشر خواهد شد.


۱۰ تا بهترین فیلم های ماجراجویی تا سال ۲۰۲۱


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil