تریلر فیلم Bull منتشر شد | مردی خطرناک که به دنبال انتقام است

در تریلر فیلم ترسناک Bull ، عضو سابق یک باند خلافکار را می‌بینیم که پس از ۱۰ سال بازگشته تا پسرش را پیدا کند و از کسانی که به او خیانت کرده‌ا‌‌ند، انتقام بگیرد.

اگر فیلم فهرست کشتار (Kill List) یا سریال آرمان‌شهر (Utopia) را دیده باشید می‌دانید که وقتی نیل مسکل حال و حوصله ندارد، نباید پا روی دمش بگذارید! این بازیگر بریتانیایی، احساس درد و شکنجه را به شکلی کاملاً واقعی به بیننده منتقل می‌کند و در فیلم جدید ترسناک Bull قرار است طور دیگری وحشت‌زده‌مان کند. پل اندرو ویلیامز، کارگردان بریتانیایی که جایزۀ بفتا را نیز در کارنامۀ هنری‌اش دارد، نگارش فیلمنامه و کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و مسکل در این فیلم نقش مردی را ایفا می‌کند که پس از ۱۰ سال به خانه بازگشته و در پی انتقام است. برای تماشای تریلر فیلم Bull با فیلیمو شات همراه باشید.


توانایی مسکل در نشان دادن شخصیت جریحه‌دار شده یا روح زخمی یک کاراکتر و خشم غیرقابل پیش‌بینی او باعث شده که مناسب‌ترین انتخاب برای بازی در این نقش باشد. دیوید هیمن و تامزین اوتویت نیز از دیگر بازیگران فیلم هستند.

خلاصۀ فیلم از این قرار است: مردی به نام بل که عضو سابق یک باند خلاف‌کار بوده پس از ۱۰ سال غیبت یک‌مرتبه بازمی‌گردد تا پسرش را پیدا کند و از کسانی که به او خیانت کرده بودند، انتقام بگیرد.

تاریخ دقیق اکران این فیلم هنوز مشخص نیست، اما تریلر فیلم Bull نشان می‌دهد که یک فیلم هیجان‌انگیز در راه است!

 


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil