کارگردان شرلوک هولمز ۳ مشخص شد

به‌تازگی کارگردان شرلوک هولمز ۳ مشخص شد. دکستر فلچر که به‌تازگی فیلم «راکت‌من» را ساخته، قرار است فیلم جدید شرلوک هولمز را کارگردانی کند.

با مشخص شدن کارگردان شرلوک هولمز ۳ ، به نظر می‌رسد که کار ساخت این فیلم جدی‌تر دنبال می‌شود. گزارش‌های جدید می‌گویند که «دکستر فلچر» بازیگر و کارگردان انگلیسی به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است. فلچر مدتی پیش فیلم تحسین شده «راکت‌من» را راهی سینما کرده بود. فیلمی که از روی زندگی «التون جان» ساخته شده است.

کارگردان شرلوک هولمز ۳ در حالی مشخص شد که «گای ریچی» دو فیلم اول این مجموعه را ساخته بود. فیلم‌های «شرلوک هولمز» در سال ۲۰۰۹ و «شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها» در سال ۲۰۱۱ دو فیلم اول این مجموعه به‌حساب می‌آیند. در این فیلم‌ها «رابرت داونی جونیور» در نقش «شرلوک هولمز» بازی می‌کند. داونی جونیور را در چند سال گذشته به‌واسطه بازی در نقش «مرد آهنی» می‌شناختیم. در کنار او هم «جود لا» در نقش «دکتر واتسون» به ایفای نقش پرداخته است  که تاکنون در فیلم‌های دنیای مارول بازی نکرده است.

کارگردان شرلوک هولمز 3

در کنار مشخص شدن کارگردان شرلوک هولمز جدید به این موضوع هم اشاره شده که این فیلم در تاریخ ۱ دی‌ماه سال ۱۴۰۰ اکران خواهد شد. شرلوک هولمز جدید در ابتدا قرار بود در اواخر آذرماه سال ۱۳۹۹ راهی سینما شود. فیلم‌نامه هم توسط «کریس برنکاتو» نوشته خواهد شد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole