ریپ تورن بازیگر برنده امی درگذشت

ریپ تورن بازیگر سرشناس هالیوود که بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی بازی کرده، در سن ۸۸ سالگی درگذشت. او برنده جایزه امی شده بود.

دیپ تورن بازیگر سرشناس هالیوود که برای بازی در نقش «مارش ترنر» در فیلم «کراس کریک» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و جایزه امی را برای The Larry Sanders Show برده بود، در سن ۸۸ سالگی درگذشت. از دیگر فیلم‌هایی که ریپ تورن را به واسطه آن می‌شناسیم قسمت اول مجموعه فیلم‌های «مردان سیاه پوش» است. خبر درگذشت ریپ تورن توسط «آلبرت بروکس» فیلم‌ساز، بازیگر و نویسنده در توییتر اعلام شد. بروکس در سال ۱۹۹۱ فیلم Defending Your Life را با بازی تورن ساخته بود.

ریپ تورن

«ویل اسمیت» از دیگر بازیگرانی بود نسبت به مرگ ترون واکنش نشان داد. او که در فیلم «مردان سیاه پوش» با بروکس هم‌بازی بود، در پست اینستاگرامی ناراحتی خود را اعلام کرد. «توماس گرین» که در فیلمی دیگر با تورن همبازی بود در توییتر گفت او یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حال حاضر بود.

بیشتر فعالیت‌های تورن در دهه ۷۰ میلادی بود. او در فیلم «مردی که به زمین سقوط کرد» نقش روبه‌روی «دیوید بویی» بازی می‌کرد.  او در مینی سریال Blind Ambition هم که در سال ۱۹۷۹ پخش می‌شد در نقش «ریچارد نیکسون» بازی کرد. ریپ تورن بیش از ۲۰۰ فیلم و سریال بازی کرده است و بیش از ۷ دهه در سینما و تلویزیون حضور داشته است.


منبع: DeadLine

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole