حضور کری مولیگان و زویی کازان در گروه بازیگران فیلم او گفت یا She Said

حضور کری مولیگان و زویی کازان در گروه بازیگران فیلم او گفت (She Said) تایید شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

حضور کری مولیگان و زویی کازان در گروه بازیگران فیلم او گفت (She Said) تایید شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


مصاحبه با کری مولیگان!


کری مولیگان که با بازی در فیلم زن جوان نوید دهنده (Promising Young Woman) بسیار خوش درخشید و جوایز متعددی را نصیب خود کرد، حالا برای بازی در یک فیلم جذاب به نام She Said، در کنار زویی کازان بازی می‌کند. حضور این دو بازیگر توانمند در گروه بازیگران فیلم او گفت نوید فیلمی قدرتمند را می‌دهد که شایسته تماشاست.
مولیگان و کازان در این فیلم نقش گزارشگران نیویورک تایمز را ایفا می‌کنند که با چالش‌هایی عجیب برای مبارزه علیه مردی قدرتمند روبه‌رو می‌شوند؛ در واقع ماجرای فیلم او گفت روایت شکستن سکوت بعد از آزارهای جنسی است که به شعله‌ور شدن جنبش قوی MeToo کمک می‌کند.
کمپانی یونیورسال حقوق پرفروش‌ترین کتاب تایمز با نام او گفت را خریداری کرده است؛ که شرح می دهد چگونه ماجرای یک آزار جنسی در سال ۲۰۱۷ فاش شد و واینستین که متهم این ماجرا بود تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و زندانی شد. همچنین این جریان با #MeToo و #TimesUp در توییتر همراه شد و جنبشی قدرتمند را ایجاد کرد.
ماریا شریدر (کارگردان سریال Unorthodox) ساخت این فیلم را بر عهده خواهد داشت و ربکا لنکیویچ روی فیلم‌نامه این اثر کار می‌کند.


نقد فیلم زن جوان آتیه دار


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil