سونی سه گانه دان ویلسون را می‌سازد | ماجرایی هیجان‌انگیز با الهام از یونان باستان

سونی و الیزابت گابلر اقتباسی سه گانه از آخرین اثر دان ویلسون می‌سازند. این سه‌گانه که با شهری در آتش (City On Fire) شروع می‌شود برای سپتامبر ۲۰۲۳ آماده پخش خواهد بود.

آثار و نوشته‌های نویسنده توانمند، دان ویلسون، در گذشته مورد تایید و علاقه استودیوها و شبکه‌های تلویزیونی مانند وارنر، FX و دیزنی قرار گرفته است. اقتباس‌هایی از آثار برجسته ویلسون انجام شده و حالا سونی و الیزابت گابلر، نیز به لیست علاقه‌مندان آثار این نویسنده اضافه شده‌اند تا یک سه گانه اقتباسی از آخرین کتاب دان ویلسون تولید کنند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


آرون تیلور-جانسون به گروه بازیگران فیلم کراون شکارچی پیوست


سونی و الیزابت گابلر سه‌گانه آخرین اثر ویلسون را تولید می‌کنند. سه گانه دان ویلسون که با شهری در آتش (City On Fire) شروع می‌شود برای سپتامبر ۲۰۲۳ آماده پخش خواهد بود.

ماجرای سه گانه دان ویلسون با الهام از کتاب ایلیاد نوشته شده در رودآیلند جریان دارد. خلاصه این سه‌گانه از این قرار است که دو امپراتوری جنایتکار که یکی ایرلندی و دیگری ایتالیایی است، صلحی توافقی را در میان خود حفظ کرده‌اند تا زمانی که هلن تروی، آنها را از هم می‌پاشد و جنگی وحشیانه را آغاز می‌کند. شخصیت اصلی این ماجرا دنی رایان است؛ او مجبور می‌شود از یک سرباز تبدیل به رهبری بی‌رحم شود تا بتواند از خانواده، دوستان و کسانی که دوستشان دارد، محافظت کند.

ویلسون درباره سه‌گانه‌اش به ددلاین گفت:
«یونان باستان تمام مضامینی که ما برای ماجراهای جنایی به آن نیاز داریم را در اختیارمان قرار می‌دهد و بسیار الهام‌بخش است. هرچه برای ماجرایی جنایی لازم باشد، اعم از عزت، شجاعت، ترس یا وفاداری و خیانت و تراژدی را می‌شود در یونان باستان پیدا کرد. تلاش من این بوده که بتوانم با الهام از یونان باستان، ماجرایی نو را خلق کنم.»


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil