فیل لرد و کریس میلر ساخت لایو اکشن ولگردها را برعهده گرفتند

ساخت لایو اکشن ولگردها توسط فیل لرد و کریس میلر در جریان است؛ این دو حتی اگر کارگردان یک اثر نباشند، همچنان این توانمندی را دارند که با پیدا کردن فیلمسازهای قدرتمند، آثاری برجسته بسازند.

ساخت لایو اکشن ولگردها توسط فیل لرد و کریس میلر در جریان است؛ این دو حتی اگر کارگردان یک اثر نباشند، همچنان این توانمندی را دارند که با پیدا کردن فیلمسازهای قدرتمند، آثاری برجسته مانند انیمیشن میچل‌ها در برابر ماشین‌ها (Mitchells Vs The Machines) را تولید کنند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


نقد و بررسی انیمیشن میچل‌ها در برابر ماشین‌ها

کارگردانان فیلم فضانوردی رایان گاسلینگ انتخاب شدند

همکاری مجدد چنینگ تیتوم با فیل لرد و کریس میلر در یک فیلم هیولایی


دن پرلو که تخریبگر آمریکایی (American Vandal) را برای نتفلیکس تولید کرده، در گروه ساخت لایو اکشن ولگردها نوشتن فیلمنامه این اثر را برعهده دارد. خلاصه این لایو اکشن از این قرار است که یک سگ رهاشده برای انتقام‌جویی از صاحب سابقش، با دیگر سگ‌های ولگرد همراه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که جاش گرینبام، کارگردان بارب و استار به ویستا دلمار می‌روند (Barb And Star Go To Vista Del Mar)، بر صندلی کارگردانی این لایواکشن می‌نشیند.

حقوق تهیه و پخش لایواکشن ولگردها به کمپانی یونیورسال تعلق دارد و به‌این‌ترتیب برای تاریخ پخش آن باید منتظر اخبار این کمپانی باشیم.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole