بازسازی فیلم گرسنگی به کارگردانی آنجلا رابینسون

بازسازی فیلم گرسنگی (The Hunger) در جریان تولید قرار می‌گیرد؛ این اثر که پیش از این در سال ۱۹۸۳ به کارگردانی تونی اسکات تولید شده بود حالا به کارگردانی آنجلا رابینسون برای کمپانی برادران وارنر بازسازی می‌شود.

بازسازی فیلم گرسنگی (The Hunger) در جریان تولید قرار می‌گیرد؛ این اثر که پیش از این در سال ۱۹۸۳ به کارگردانی تونی اسکات ساخته شده بود حالا به کارگردانی آنجلا رابینسون برای کمپانی برادران وارنر بازسازی می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


۱۰ نمونه از بهترین فیلم های کالت قرن ۲۱


آنجلا رابینسون علاوه بر کارگردانی نسخه بازسازی فیلم گرسنگی ، برای فیلم‌های .D.E.B.S و پروفسور مارستون و زن شگفت‌انگیز با وارنر در مرحله گفتگوی نهایی است.

جسیکا شارزر فیلمنامه این اثر را می‌نویسد و باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا تغییری در آن لحاظ می‌کند یا خیر؟
نسخه اصلی این فیلم از رمان ویتلی استریبر اقتباس شده بود و کاترین دنو و سوزان ساراندون در آن ایفای نقش کرده بودند. کاترین دنو در نقش میریام بلایلاک ظاهرشده بود که آخرین نفر از نژاد خون‌آشام بود که هزاران سال زندگی و از خون قربانیان تغذیه می‌کرد.
ماجرا از این‌قرار است که خون‌آشام به عاشقان خود گفته که با تزریق خون خارق‌العاده خود به آن‌ها، جاودانگی نصیب‌شان می‌شود؛ در حقیقت وقتی این اتفاق می‌افتد قربانیان به‌سرعت پیر می‌شوند و به سمت نابودی می‌روند و اوج قصه از همین لحظه شروع می‌شود!

گرگ برلانتی تهیه کننده اجرایی نسخه بازسازی شده فیلم گرسنگی خواهد بود.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil