انیمیشن بونگ جون هو درباره یک ماهی عجیب در قعر دریا

انیمیشن بونگ جون هو درباره یک ماهی عجیب در قعر دریاست؛ این اثر پتانسل آن را دارد که به ماجرایی جذاب برای تمام رده‌های سنی تبدیل شود.

اولین انیمیشن کارنامه هنری بونگ جون هو در مرحله تولید قرار گرفت. این کارگردان توانمند پس از ساخت فیلم موفق انگل (Parasite)، اقدام به تولید چند پروژه جدید کرده است؛ یکی از این پروژه‌ها انیمیشنی درباره یک ماهی است، اما ماجرای این ماهی، یک داستان معمولی نیست. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


مصاحبه با بونگ جون-هو کارگردان فیلم انگل
بررسی فیلم های کارگردان پاراسایت


همه ما تمایل داریم که بونگ جون هو کارهای جذاب و قدرتمند بیشتری تولید کند تا حظ تماشای آثار باکیفیتش نصیبمان شود. حالا او در حال تولید یک انیمیشن جذاب با موضوعی متفاوت است؛ ماجرا از این قرار است که یک ماهی بی‌مهره در اعماق دریاست که احساس می‌کند از مشکل دیسک نخاع رنج می‌برد؛ این ماجرا به‌صورت همزمان عجیب و بسیار شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

بعد از فیلم موفق انگل و درو کردن جوایز توسط این آن، اشتیاق و انتظار ما برای تماشای دیگر آثار بونگ جون هو صدچندان شد!
حالا خبرها حاکی از آن هستند که این کارگردان بی‌بدیل درحال تالیف دو فیلمنامه است؛ یکی کره‌ای و دیگری انگلیسی.
بونگ جون هو درباره با این دو فیلمنامه می‌گوید که اثر کره‌ای در سئول و اثر انگلیسی نیمی در انگلستان و نیمی در آمریکا فیلمبرداری خواهد شد. این کارگردان در رابطه با ژانر فیلم‌های اخیر خود گفت:
«تعیین ژانر برای آثار من بسیار دشوار است. پروژه انگلیسی یک فیلم درام است که بر اساس یک رویداد واقعی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است.»

جون هو اعلام کرده که این اواخر تالیف فیلمنامه یکی از این آثار را به پایان رسانده است، او احساس خود حین نوشتن این دو اثر را اینگونه توصیف می‌کند:
«موقع نوشتن این دو اثر که دو فیلم کاملا متفاوت هستند، احساس می‌کردم که مغزم به دو نیم تقسیم شده است.»

در واقع همه ما اتفاق نظر داریم که همه کارهای این هنرمند کره‌ای ارزش تماشا کردن دارد؛ زیرا او یک فیلمساز قهار است و کاملا می‌داند که می‌خواهد.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole