ساخت فیلم ریشه تلخ به کارگردانی رجینا کینگ | یک اقتباس هیجان‌انگیز در راه است

ساخت فیلم ریشه تلخ به کارگردانی رجینا کینگ کلید خورد، این اثر اقتباسی از یک کمیک است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

ساخت فیلم ریشه تلخ (Bitter Root) توسط رجینا کینگ خبر خوبی برای طرفداران این کارگردان است؛ کسی که در سال‌های اخیر بابت کارگردانی و بازیگری مورد توجه بسیاری از منتقدان و تماشاگران قرار گرفته. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


نقد و بررسی فیلم شبی در میامی 

فیلم جدید رجینا کینگ | داستان یک سیاستمدار معروف


پیش از این شاهد تجربه کارگردانی رجینا کینگ در فیلم شبی در میامی (One Night in Miami) بوده‌ایم، حالا او خود را برای تجربه جدیدی با عنوان کارگردانی یک اقتباس از کمیکی با نام ریشه تلخ آماده می‌کند.

برایان ادوارد هیل در حال نگارش مجدد فیلمنامه فیلم ریشه تلخ است که از داستان دیوید اف واکر، سنفورد گرین و چاک براون اقتباس شده است.
خلاصه ماجرا از این قرار است که شیطانی قدرتمند با نیروهای اهریمنی به شهر نیویورک حمله می‌کند و تنها کسانی که می‌توانند مقابل او بایستند خانواده‌ای از شکارچیان هیولاها هستند که نسبت به گذشته ضعیف و حتی فراموش شده‌اند، در گیرودار روبه‌رو شدن با شیطان، این خانواده از نو درکنار هم قرار می‌گیرد اما این کافی نیست؛ زیرا قدرت شیطان و چالش‌های پیش رویشان غیرقابل تصور هستند.

ما برای تماشای فیلم جدید رجینا کینگ بسیار هیجان‌زده‌ایم. تماشای فیلم شبی در میامی مشخص کرد که کینگ کارگردانی توانمند است، انتظار می‌رود که ساخت فیلم ریشه تلخ نیز به اثر تحسین برانگیز دیگری برای او تبدیل شود.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil