مایا رودولف از نقشش در دنباله انیمیشن افسون شده می‌گوید

انیمیشن افسون شده یک اثر کمدی و موزیکال است که دنباله آن با بازی مایا رودولف در نقشی شرور، در دست تولید است؛ این بازیگر می‌گوید که انیمیشنی شاد و سرگرم کننده در راه است.

مایا رودولف به دنبال انیمیشن افسون شده (با عنوان اصلی Disenchanted) پیوست. پس از موفقیت دیزنی برای تولید این انیمیشن در سال ۲۰۱۱، این کمپانی تصمیم به ساختن دنباله این اثر گرفت و درحال حاضر انیمیشن افسون شده در دست تولید است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


بهترین انیمیشن های جهان تا سال ۲۰۲۱


مایا رودولف همیشه به چگونگی ترکیب موسیقی و کمدی توجه داشته؛ او در مصاحبه‌ای با ورایتی گفته:

ترکیب موسیقی و کمدی این پتانسیل را دارد که کیفیتی جادویی را به اثر اضافه کند.

او درباره کودکی خود می‌گوید:

«نوعی پیوند بین موسیقی و کمدی را به خاطر می‌آورم. هرچه بزرگ‌تر شدم بیشتر درک کردم که کمدی و موسیقی هر دو به یک سرزمین تعلق دارند، آن‌ها از جایی می‌آیند که لبخند، لذت و شادی در آن متولد می‌شود.
وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، مادرم را می‌بینم که با برادر و خواهرم بازی می‌کند و از تماشای فیلمی کمدی توام با موسیقی شاد لذت می‌برد.»

مایا رودولف می‌گوید:

موسیقی و کمدی دو مهارت بی‌نظیرند؛ آدم‌ یا با این مهارت به‌دنیا می‌آید و یا هیچوقت آن را به‌دست نمی‌آورد.

رودولف در طول سال‌ها ثابت کرده که در هر دو مهارت بالایی دارد، اما نقشش در انیمیشن افسون شده فرصت جدیدی برای او به‌حساب می‌آید؛ او در رابطه با خلاقیت مورد نظرش برای ایفای این نقش و اشتیاق و هیجانش برای همکاری با ایمی آدامز با ورایتی گفت‌وگویی داشته که در ادامه آن را می‌خوانید:

می‌دانیم که نمی‌توانید در مورد دنباله انیمیشن افسون شده چیز خاصی به ما بگویید، اما تمایل داریم که در رابطه با چگونگی درگیر شدن شما با این نقش بدانیم…

«خوب، من آدام شنکمن (کارگردان) و ایمی را مدت‌هاست که می‌شناسم. آدام به من پیشنهاد این نقش را داد و من احساس کردم تمام آنچه قرار است بازی کنم دقیقا همان چیزی است که توانایی انجام دادن آن را دارم. حقیقت این است که من مشتاق ایفای این نقش هستم و احساس می‌کنم همان فرصتی است که همیشه منتظرش بوده‌ام.»

این فیلم و این شخصیت خاص چه جذابیتی برای شما داشت؟

«مهم‌ترین عنصر جذابیت این نقش برای من، لذتی است که از انجام دادن آن می‌برم.
انیمیشن افسون شده حدودا ۱۰ سال پیش پخش شده و اولین‌باری که آن را دیدم هیچوقت از خاطرم نمی‌رود؛ این اثر یک کار بسیار زیبا با بهترین موسیقی است. همچنین بازی ایمی در آن عالی و بی‌نقص است، من نمی‌توانم کسی بهتر از او را برای این نقش تصور کنم!
هنگامی که ایمی در این اثر بازی می‌کند، آنچه به‌تصویر می‌کشد برای مخاطب کاملا ملموس و قابل درک است؛ او مثل یک رویاست که به حقیقت تبدیل شده باشد. درخشش ایمی در این اثر مشخص می‌کند که همه‌چیز در این کار حساب‌شده و با فکر و برنامه قبلی پیش می‌رود؛ همین ویژگی باعث می‌شود از اینکه برای بازی به این پروژه دعوت شده‌ام، احساس خوشبختی کنم.

دنباله انیمیشن افسون شده شبیه آن چیزی است که در یک نمایش مدرسه‌ای احساس می‌شود. شما می‌دانید که می‌خواهید لذت ببرید. گاهی اوقات وقتی مشغول کار روی چیزی هستم که دوست دارم، به نوعی خودم را خرج می‌کنم و این مسیری است که تمایل دارم با عبور از آن زمان را خرج کنم و به سمت پیری بروم. احساسی که در چنین لحظاتی نصیبم می‌شود، بهترین احساس است.»

آیا به حضور داشتن در کارهای موزیکال علاقه‌مند هستید؟

«پاسخ ساده است؛ قطعا که به حضور داشتن در کارهای موزیکال علاقه‌مند هستم. وقتی بچه بودم همیشه به چنین فیلم‌هایی علاقه‌مند بودم.
موسیقی در بسیاری از کارهایی که تابه امروز انجام داده‌ام سهم بزرگی داشته، اما نمی‌دانم همچنان این نیرو در من وجود دارد که هرشب درحال بازی در صحنه‌هایی باشم که با موسیقی همراه شده‌اند یا نه؟
بنابراین افسون شده فرصت مناسبی است تا همه‌چیز را یک‌بار دیگر امتحان کنم؛ حالا احساس می‌کنم که از نو متولد شده‌ام!»

اینکه در مقابل ایمی که کاراکتری کاملا مثبت دارد، نقشی شرور را بازی می‌کنید بسیار جذاب است؛ نظر شما چیست؟

ایمی نقش جیزل را به‌درستی و بسیار خوب بازی می‌کند. من فکر می‌کنم هیچکس جز ایمی نمی‌توانست این نقش را به این زیبایی ایفا کند. ایده‌های جذابی را برای بازی در مقابل او در ذهن دارم و تصور می‌کنم ترکیبی که از ما در این اثر به‌نمایش درمی‌آید بسیار جذاب و تماشایی باشد.

من نسبت به نقشی که دارم خیلی خوش‌بین هستم، شخصیت‌های شرور دیزنی همیشه خوش درخشیده‌اند و همیشه در خانه اول ذهن مخاطب باقی‌مانده‌اند.
هیچکس نامادری‌ها را فراموش نمی‌کند! این کاراکترها همیشه با سوال‌هایی که در ذهن تماشاگر به‌وجود می‌آورند، ماندگار می‌شوند.
حالا من پس از تماشای همه شخصیت‌های شروری که در کودکی شاهد آن‌ها بوده‌ام، می‌دانم که چطور باید از پس نقشم در این اثر برآیم.
اما آنچه نقش مرا برای مخاطب جذاب و سرگرم می‌کند، شوخی‌ها و کمدی خوبی است که در اجرای من وجود دارد. در رابطه با افسون شده همین ویژگی در تک‌تک کاراکترها است که باعث شده مخاطب به آن علاقه‌مند باشد و از تماشای آن لذت ببرد. این اثر سراسر شوخی و خنده توام با موسیقی است؛ یک حال خوب کن دوست‌داشتنی که بسیار تماشایی و ماندگار خواهد شد.
بی‌صبرانه منتظرم تا نتیجه این پروژه خلاقانه و شاد را مشاهده کنم.»


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil