همکاری هنری گلدینگ با داکوتا جانسون | اقتباسی از آخرین رمان جین آستین در نتفلیکس

همکاری هنری گلدینگ با نتفلیکس برای تولید اقتباسی از آخرین رمان جین آستین خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که داکوتا جانسون نیز در این اثر حضور دارد.

همکاری هنری گلدینگ با نتفلیکس تایید شد. باتوجه به اینکه سریال بریجرتون (با عنوان اصلی Bridgerton) برای یک دوره طولانی بهترین سریال نتفلیکس بوده است، این کمپانی تصمیم گرفته تا باری دیگر شانس خود را برای خلق یک اثر محبوب و مخاطب‌پسند امتحان کند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم پدر برنده اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی

بهترین فیلم های نتفلیکس در پنج سال اخیر

هنری گلدینگ در فیلم آقایان ساخته گای ریچی


همکاری هنری گلدینگ با نتفلیکس برای تولید اثری فاخر با اقتباسی از آخرین رمان نویسنده بزرگ جین آستین خواهد بود.
پیش از این اعلام شده بود که داکوتا جانسون به عنوان نقش اول، در این اثر حضور دارد؛ حالا مشخص شده که این بازیگر و هنری گلدینگ در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
در این قصه، آن الیوت (با بازی داکوتا جانسون) زنی سنت‌شکن است که نسبت به آنچه عرف شناخته می‌شود کاملا بی‌توجه است؛ او با خانواده‌اش زندگی می‌کند که در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند. آنچه زندگی آن الیوت را برای مخاطب جذاب می‌کند این است که باری دیگر در مقابل نامزد سابقش (با بازی هنری گلدینگ) قرار می‌گیرد و حالا در سن ۲۷ سالگی، درست در زمانی که زنی پخته و باتجربه است، باید تصمیم بگیرد که عشق را انتخاب کند یا در یک زندگی عاقلانه و بدون هیجان باقی بماند!

آن باید تصمیم بگیرد که عاشق باشد و زندگی کند یا اینکه عاقل باشد و بدون شور و هیجان عشق، فقط زنده بماند.

رانالد بس و آلیس ویکتوریا وینسلو فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند و کری کرکنل، کارگردان تئاتر، اولین تجربه کارگردانی خود در سینما را با این فیلم آغاز کرده است.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil