حضور آنتونیو باندراس در قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز

گروه بازیگران قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز در حال تکمیل شدن است؛ خبرها حاکی از این است که آنتونیو باندراس، مس میکلسن، توماس کرچمان و فیبی والر-بریج نیز در قسمت جدید این فیلم حضور خواهند داشت.

گرچه فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز (Indiana Jones) مدتی است که آغاز شده، اما آنتونیو باندراس به‌تازگی به تیم بازیگران این فیلم ملحق شده است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


کارگردان قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز جیمز منگولد است که به‌همراه جز باترورث و جان هنری باتوروث در نگارش فیلم‌نامه نیز همکاری می‌کند. استیون اسپیلبرگ، کارگردان کهنه‌کار سینما تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به کیتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل اشاره کرد.  
فیبی والر بریج، مس میکلسون، بوید هولبروک و شانت رنی ویلسون در جمع بازیگران ایندیانا جونز حضور دارند. جالب است بدانید که داستان فیلم هنوز کاملاً محرمانه است و هیچ خبری در مورد آن منتشر نشده، اما با توجه به تصاویر جدیدی که از آن دیده‌ایم به نظر می‌رسد که داستان در دهۀ ۱۹۶۰ اتفاق می‌افتد. در ماه گذشته، شانۀ هریسون فرود سر ضبط یک صحنۀ مبارزه آسیب دید، اما منگولد و تیمش فیلم‌برداری را تا زمان بهبودی او ادامه می‌دهند. اکران این فیلم برای تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 

منبع: EmpireOnline


حضور توماس کرچمان در قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز

خبر منتشر شده در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
جیمز منگولد، مردی که وظیفه مدیریت قسمت بعدی فیلم سینمایی ایندیانا جونز را بر عهده دارد، تصمیم‌گیری‌های مربوط به انتخاب تیم بازیگران را انجام داده است. او اکنون توماس کرچمان از فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (با عنوان اصلی Avengers: Age Of Ultron) را نیز به گروه بازیگران قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز اضافه کرده است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


لیست فیلم‌های سینمایی مارول


هریسون فورد برای بازی در نقش دکتر جونز باستان شناس به لوکاس فیلم بازمی‌گردد. جز باترورث، جان-هنری باترورث و منگولد جدیدترین پیش‌نویس فیلم‌نامه را نوشته‌اند؛ در حالی که استیون اسپیلبرگ، که همه فیلم‌های قبلی را کارگردانی کرده، تصمیم دارد تا فقط تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده بگیرد. اگرچه او در بسیاری از تصمیمات مربوط به این اثر نیز نقش خواهد داشت.

منبع: EmpireOnline


حضور مس میکلسن و فیبی والر-بریج در قسمتی دیگر از فیلم ایندیانا جونز!

خبر منتشر شده در ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
گروه بازیگران قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز  (با عنوان اصلی Indiana Jones) درحال تکمیل شدن است و مس میکلسن و فیبی والر-بریج دو ستاره پیشکسوت نیز در این این اثر حضور دارند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


همچنان که گروه بازیگران قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز درحال تکمیل شدن است و هنوز مشخص نیست که بازیگران انتخاب‌شده برای این اثر چه نقشی خواهند داشت! اما حدس ما برای نقش میکلسن این است که با توجه به نقش‌های شروری که در فیلم‌های باند (با عنوان اصلی Bond) و جنگ ستارگان (Star Wars) داشته در این اثر نیز چنین نقشی داشته باشد. لازم به ذکر است که میکلسن اخیرا در فیلم جانوران شگفت انگیز (با عنوان اصلی Fantastic Beasts) در نقش گریندل والد به‌جای جانی دپ انتخاب شده است.

منبع: EmpireOnline


حضور فیبی والر-بریج در قسمتی دیگر از فیلم ایندیانا جونز!

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز

خبر منتشر شده در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
گروه بازیگران سری جدید فیلم ایندیانا جونز (با عنوان اصلی Indiana Jones) در حال تکمیل شدن است؛ خبرها حاکی از این است که فیبی والر-بریج نیز این اثر حضور خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


نمایش تئاتر «فلیبگ» به نویسندگی فیبی والر-بریج


برای تولید ماجرای نویی از فیلم ایندیانا جونز تغییراتی رقم خورده که شاید مهم‌ترین آن جانشینی جیمز منگولد به‌عنوان کارگردان جایگزین استیون اسپیلبرگ باشد؛ در قسمت جدید این اثر، اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت خواهد داشت.

منگولد می‌گوید:

من از شروع یک ماجراجویی جدید و همکاری با یک تیم رویایی از فیلم‌سازان بزرگ تاریخ، خوشحالم. استیون، هریسون، کتی (کندی، رئیس لوکاس فیلم)، فرانک (مارشال، تهیه‌کننده کهنه‌کار ایندی) و جان همه برای من قهرمان‌های عرصه هنر هستند. وقتی فیبی، بازیگر توانمند و خلاق، به این مجموعه اضافه می‌شود، من به‌اندازه خود ایندیانا جونز احساس سعادت و خوش‌شانسی می‌کنم.


استیون اسپیلبرگ نویسنده داستان ترسناک می‌شود
نقد و بررسی فیلم سینمایی تعقیب در شاهراه استیون اسپیلبرگ


جاناتان کاسدان و دیوید کپ فیلم‌نامه را تالیف می‌کنند و جان ویلیامز نیز همچنان برای ساختن یک موسیقی افسانه‌ای برای این اثر تلاش می‌کند.

این پروژه تازه‌ترین همکاری والر بریج و استودیوی لوکاس فیلم بعد از بازی او در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (با عنوان اصلی Solo: A Star Wars Story) در نقش ربات L3-37 است؛ اما هنوز نمی‌‌دانیم که او چه نقشی را در ماجرای جدید ایندیانا جونز بر عهده دارد، اما می‌دانیم که این اثر قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۸ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil