فیلم جدید جان وو | شاه میمون افسانه‌ای و سفرهایش

فیلم جدید جان وو در حال تولید است این اثر ماجرای یک میمون قهرمان و سفرهای ماجراجویانه او است که با اقتباس از افسانه‌ای چینی ساخته می‌شود.

فیلم جدید جان وو یک اثر ابرقهرمانی چینی است که با اقتباس از داستان استن لی تولید خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم جدید جان وو براساس برداشت لی از افسانه شاه میمون تهیه می‌شود که وی آن را در سال ۲۰۱۶ برای یک پروژه کمیک تهیه کرد. درنتیجه جان وو فیلم‌ساز هنگ‌کنگی تصمیم گرفته یک فیلم ابرقهرمانی چینی را بر اساس داستانی ساخته‌شده توسط زنده‌یاد استن لی و همکار دیرینه‌اش شراد داوراجان تولید کند.

این فیلم، لی یونگ، باستان‌شناس شهر نیویورک را به تصویر می‌کشد؛ در این ماجرا او یک پیشگویی باستانی در مورد شاه میمون را کشف می‌کند، که این کشف او را به سمت هند سوق می‌دهد و درنتیجه این سفر قدرتی پنهان پیدا می‌کند که او را به یک ابرقهرمان مدرن یعنی استاد میمون تبدیل می‌کند.

لی در سال ۲۰۱۶ اندکی پس از نوشتن این داستان در مورد آن گفت:

من همیشه شیفته فرهنگ‌های چین و هند بوده‌ام که بسیار فلسفی و غنی از سنت و اخلاق هستند. من ماجرای ابرقهرمانان بی‌شماری از هر ملیت را نوشته‌ام؛ حتی قهرمانان زیادی را از سیارات و کهکشان‌های دیگر خلق کرده‌ام، اما استاد میمون بی‌نظیر است که بامهارت‌های رزمی و قدرت‌های غیرقابل مهار خود، طرفداران فیلم را در سراسر جهان سرگرم خواهد کرد.

به‌این‌ترتیب فیلم جدید جان وو در حال تولید است؛ لازم به ذکر است که او کارگردانی فیلم‌هایی مانند مأموریت غیرممکن (با عنوان اصلی Mission Impossible 2)، فیلم صخره سرخ (با عنوان اصلی Red Cliff) و فیلم تغییرچهره (با عنوان اصلی Face-Off) را در کارنامه خود دارد.


تیم بازیگران مأموریت غیرممکن ۷ تکمیل شد
بازسازی تغییر چهره در دستور کار پارامونت پیکچرز قرار گرفت


وو می‌گوید که همیشه تمایل داشته فیلم شاه میمون را بسازد اما سعی او بر این بوده تا شیوه نوینی برای روایت این ماجرا خلق کند. وی در بیانیه‌ای گفت:

داستان استن لی یک ماجرای منحصربه‌فرد بود که سفرهای ماجراجویانه شخصیت اسطوره‌ای را به هند شامل می‌شد و تمام عناصری که برای ساخت فیلم از آنها لذت می‌برم را در خود داشت.

من خوشحالم که با شاراد و گیل کار می‌کنم تا این شخصیت ابرقهرمانی جدید را برای مخاطب به تصویر بکشم.


منبع: HollywoodReporter

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil