بازیگران فیلم روتکو انتخاب شدند | زندگی یک نقاش محزون

حضور راسل کرو، آرون تیلور جانسون، جارد هریس و مایکل استولبرگ در تیم بازیگران روتکو قطعی شده؛ این فیلم به ماجرای حفظ میراث یک نقاش بزرگ توسط دخترش می پردازد.

سم تیلور-جانسون کارگردان فیلم پسر هیچ کجا (با عنوان اصلی Nowhere Boy) در حال ساخت فیلم بعدی خود است؛ او در حال انتخاب تیم بازیگران فیلم روتکو است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


راسل کرو، آرون تایلر-جانسون، جرد هریس و مایکل استولبارگ آخرین نفرات اضافه شده به تیم بازیگران فیلم روتکو هستند.


مروری کوتاه بر فیلم نامتعادل | شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
مایکل استولبارگ در فیلم دکتر استرنج ۲


آیسلینگ فرانسیوزی نیز برای بازی در این فیلم که لارا وود آن را از کتاب The Legacy Of Mark Rothko اثر لی سلدس اقتباس کرده، حضور دارد. در این داستان شرح تلاش‌های کیت روتکو (Franciosi) برای حفظ میراث پدرش (مارک روتکو با بازی راسل کرو) است. پس از خودکشی مارک روتکو در ۶۷ سالگی، کیت ۱۹ ساله هم یتیم شد و ناچار شد مثل یک مادر در کنار برادر کوچکش باشد. در این میان، او برای مشورت و راهنمایی نزد دوستان نزدیک پدرش می‌رود و ناگهان متوجه می‌شود این افراد طی نقشه‌ای پیچیده و با تقلب تصمیم به فروش آثار هنری مارک روتکو دارند. کیت آسمان و زمین را به‌هم می‌دوزد تا از این‌کار جلوگیری کند و میراث پدرش را حفظ کند.
سم تیلور-جانسون در بیانیه ای می‌گوید:

روتکو فقط فیلمی درباره این هنرمند بزرگ نیست، بلکه داستانی بی‌انتها درباره حق در مقابل باطل است. این ماجرای دختری است که مبارزه می‌کند تا هنر پدرش به سرقت نرود؛ تا مردانی که در مناصب قدرت هستند و همه‌چیز را برای از بین بردن میراث پدرش متحد کرده‌اند موفق نشوند.

فیلم‌برداری این اثر احتمالا از تابستان امسال آغاز می‌شود.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil