دنباله فیلم محافظ آدمکش | فیلمی که ستاره سینمایی کم ندارد!

پاتریک هیوز با دنباله فیلم محافظ آدمکش برگشته است.

خبر خوب برای طرفداران پاتریک هیوز، دنباله فیلم محافظ آدمکش (The Hit man’s Bodyguard) در ۲۰۲۱ اکران می‌شود؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


چند سال پیش فیلم محافظ آدمکش در ژانرِ کمدی اکشن به کارگردانی پاتریک هیوز اکران و با بازیگرانی مطرح چون، ساموئل ال جکسون، رایان رینولدز و سلما هایک ساخته شد و با نظرات گوناگونی از سوی منتقدین و تماشاچیان روبه‌رو شد. بعدها خبر ساخت دنباله فیلم محافظ زن آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) از زبان رایان رینولدز در میان سینمادوستان پیچید و فیلم ساخته شد و طبق برنامه ریزی‌های انجام‌شده قرار بود آگوست ۲۰۲۰ (مرداد ۹۹) اکران شود؛ البته این فیلم هم با قصه تکراری این روزها مواجه شد و حالا نوید اکرانش را برای آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) داده‌اند.
پاتریک هیوز با دنباله فیلم محافظ آدمکش ، که ستاره سینمایی کم ندارد، برگشته است و درعکس منتشرشده توسط مجله امپایِر، رینولدز، جکسون و هایک با یک شخصیت شرور با بازی آنتونیو بانداراس (با ژاکت بنفش در عکس) روبرو هستند. همچنین انتظار می‌رود که درصحنه‌های دیگری از فیلم بازیگرانی چون مورگان فریمن، فرانک گریو و ریچارد گران به ایفای نقش بپردازند.
وقتی که بساط این پاندمی برچیده شد و محدودیت‌هایی که در راستای بهداشت عمومی اعمال شده‌اند به خط پایان خود برسند، نوبت آن می‌شود که یک دل سیر روی پرده سینما فیلم ببینیم. فیلم‌هایی که توان تحریک سنسورهای خنده‌مان را داشته باشند. امیدواریم که فیلم محافظ زن آدمکش بتواند از آن دسته فیلم‌ها باشد.


درباره دیگر پروژه‌های جدید رایان رینولدز در فیلیمو شات بخوانید


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil