فیلم جدید جاد اپتاو | کمدی حباب برای نتفلیکس

در نوامبر سال گذشته مشخص شد فیلم جدید جاد اپتاو اولین همکاری او با کمپانی نتفلیکس خواهد بود. پس از گذشت چند ماه، حالا اطلاعات بیشتری از روند پیش تولید این پروژه در اختیار مخاطبان گذاشته شده است.

در نوامبر سال گذشته مشخص شد فیلم جدید جاد اپتاو احتمالا بهانه اولین همکاری او با کمپانی نتفلیکس باشد. پس از گذشت چند ماه، حالا اطلاعات بیشتری از روند پیش تولید این پروژه در اختیار مخاطبان گذاشته شده است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


طبق آخرین اخبار منتشرشده، فیلم جدید جاد اپتاو مرحله انتخاب بازیگر را گذرانده و تیم بازیگری جذاب و قدرتمندی را برای فیلم کمدی‌اش، حباب (با عنوان اصلی The Bubble) انتخاب کرده است.

پدرو پاسکال، کارن گیلان، کیگان-مایکل کی، آیریس آپاتو، فرد ارمیسن، ماریا باکالوا، دیوید دوکاونی، لزلی من و پیتر سرافیناویچ بخشی از تیم بازیگران او را تشکیل می‌دهند.

داستان فیلم حباب، به قلم اپتاو و پم بردی، درباره گروه بازیگرانی است که مشغول فیلمبرداری در یک هتل‌اند. در ادامه داستان، اتفاقاتی رقم می‌خورد که آن‌ها ناچار می‌شوند همگی درون یک حباب پاندمی بزرگ قرار بگیرند.  (به گروه محدودی از دوستان و خانواده که هر فرد در دوران کرونا، بر خلاف دیگران، ارتباط خود با آن‌ها را حذف نکرده است حباب پاندمی می‌گویند.)

به گفته اپتاو ایده ساخت این فیلم در زمان فیلمبرداری فیلم دنیای ژوراسیک : قلمرو (با عنوان اصلی Jurassic World: Dominion) به ذهنش رسیده است. او می‌گوید:

«در جریان فیلمبرداری، پروژه بارها و بارها به واسطه پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها متوقف می‌شد و تا زمانی که نتیجه تست کرونای همه عوامل منفی نبود، اجازه فیلمبرداری به تیم نمی‌دادند. همین اتفاق که در خلال آن ماجراهای جذابی برای بازیگران رقم می‌زد باعث شد فکر کنم چرا از آن یک فیلم نسازیم؟!»

گیلان و پاسکال نقش دو ستاره سینما را دارند و دوکاونی و من نیز در نقش زوج بازیگر تازه ازدواج کرده‌ای که حالا باید روزهای آغازین ازدواج خود را زیر یک سقف به همراه تعداد بیشماری از عوامل یک فیلم سر کنند، ظاهر شده اند. قرار است فیلمبرداری حباب از هفته دیگر آغاز شود.

منبع: EmpireOnline


خبر منتشرشده ۲۸ آبان ۹۹
فیلم‌سازانی که برای شبکه‌ نتفلیکس کار می‌کنند، هنرمندانی معروف و کاربلد هستند. جاد اپتاو اخیرا به این مجموعه اضافه شده و ساخت اثری جدید برای این سرویس استریم را بر عهده‌ گرفته ‌است. فیلم جدید جاد اپتاو در ژانر کمدی خواهد بود.

جاد اپتاو با همراهی پم بردی (نویسنده‌ باتجربه‌ فیلم «ساوت پارک» با عنوان اصلی South Park) فیلم‌نامه‌ این کمدی بی‌عنوان را نوشته است. همچنین قرار است بازیگران این فیلم در دوران شیوع ویروس کرونا، با رعایت نکات بهداشتی در هتلی اقامت کنند تا مراحل تولید و فیلم‌برداری را به پایان برسانند. جهان هنوز درگیر ویروس کروناست و این شرایط مطمئنا ساخت و تولید فیلم‌ها و سریال‌ها را تحت تاثیر قرار داده و شرایط را دشوار کرده است.


بهترین فیلم های کمدی خارجی


طبق اطلاع رسانی منابع خبری، با وجود اینکه هنوز بازیگری برای این فیلم انتخاب نشده اما نتفلیکس برای برگزاری جلسات و مصاحبه‌ها خیلی سریع برنامه‌ریزی کرده است تا فیلم جدید جاد اپتاو درست مثل فیلم «چاقوکشی» (با عنوان اصلی Knives out) بهترین تیم را گرد هم آورد.


درباره فیلم «پادشاه استتن آیلند»، آخرین اثر اپتاو، در فیلیمو شات بخوانید


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil