بازگشت کتی سکف به سریال «مندلورین» و حضور احتمالی او در لایواکشن

کتی سکف در قسمت سوم از فصل دوم «مندلورین» در نقش بو-کاتان ظاهر شد و حالا در حال مذاکره برای ادامه‌ بازی در این نقش در قسمت‌های بعدی است.

در سریال «مندلورین» (با عنوان اصلی «The Mandalorian») شاهد حضور کوتاه شخصیت‌های فیلم «جنگ ستارگان» (با عنوان اصلی «Star Wars») بوده‌ایم؛ اما هفته‌ گذشته با دیدن رهبر گروه نایت آول، بو-کوتان حسابی غافلگیر شدیم. کتی سکف در قسمت سوم از فصل دوم سریال «مندلورین» در نقش بو-کاتان ظاهر شد و حالا در حال مذاکره برای ادامه‌ بازی در این نقش در قسمت‌های بعدی است. این احتمال وجود دارد که از سکف برای ساخت لایو اکشن «مندلورین» هم استفاده شود.

جالب است بدانید وظیفه‌ صداپیشگی کاراکتر بو-کاتان در فیلم «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (با عنوان اصلی «Star Wars: The Clone Wars») و همچنین مجموعه تلویزیونی انیمیشن «شورشیان جنگ ستارگان» (با عنوان اصلی «Star Wars Rebels») بر عهده‌ کتی سکف بوده‌ است. او اخیرا در مصاحبه‌ای که با خبرنامه‌یتلویزیونی سرگرمی امشب (ET) داشت، درباره‌ خصوصیات این کاراکتر در لایواکشن و همچنین سابقه‌ کاری‌اش در فیلم‌های «جنگ ستارگان» صحبت کرد.


جدید ترین فیلم های اکشن حتما باید ببینید


او در این مصاحبه گفت: «پدرم من را با داستان‌های «جنگ ستارگان» بزرگ کرد و بالاخره رویایش تبدیل به واقعیت شد. وقتی اخبار سریال «مندلورین» را شنیدم با خودم فکر کردم «هیچوقت نمی‌تونی حدس بزنی قراره چی پیش بیاد…» حتی فکرش را نمی‌کردم؛ فکر نمی‌کردم از بازیگران این مجموعه فیلم بشوم. من زیرکانه و غیرمستقیم درخواست بازی در این سریال را به دیو فیلونی داده‌ بودم اما او بی‌رحمانه گفته بود: «خب، نمی‌دونم.» ولی وقتی برای همکاری با جان فاورو با من تماس گرفتند، مغزم از خوشحالی منفجر شد.»

بو-کوتان در چندین قسمت از فیلم «جنگ ستارگان: چنگ‌های کلون» نقش مهمی داشته‌ است؛ او زیر بار قانون لرد سابق سیت، دارث ماول نرفت و با اوبی‌وان کنوبی هم‌پیمان شد و در «شورشیان جنگ ستارگان» دیدیم که درنهایت توانست دارکسبر را به‌دست‌ آورد و مندلورین‌ها را رهبری کند. البته هنوز مشخص نیست ماف گیدئون چگونه توانست آن سلاح معروف را از چنگ بو-کاتان درآورد.

کتی سکف از داستان شخصیتش و دستیابی به دارکسبر صحبت کرد اما از حضور کاراکتر بو-کاتان در ادامه‌ سریال «مندلورین» چیزی نگفت. با وجود رابطه‌ نزدیک بو-کاتان با مندلورین‌ها و فرهنگشان و همچنین ماجراهای ناتمام ماف گیدئون (با بازی جانکارلو اسپوزیتو) و دارکسبر، طرفداران این مجموعه انتظار دیدن بو-کاتان در قسمت‌های بعد را دارند. در ادامه، سکف از رشد این شخصیت صحبت کرد و همچنین از ماموریت‌های آینده‌ بو-کاتان و احتمال حضورش در ماجراجویی‌های آینده گفت.

سکف اضافه کرد: «در ذهن بو-کاتان فکرهایی استثنائی می‌گذرد و هرکاری را با هدف انجام می‌دهد و من فکر می‌کنم این‌چیزها برایش جدید باشند؛ او حالا رشد کرده، رهبر یک گروه شده و به خودش باور دارد اما این فکر و خیال‌هیی که به سرش می‌زند، یا به نفعش تموم‌ می‌شود یا به ضررش.»

بو-کوتان یکی از کاراکترهای مجموعه‌ «جنگ ستارگان» است که انتظار می‌رود در ادامه‌ فصل دوم حضور داشته‌ باشد. بوبا فت، شکارچی جایزه‌بگیر افسانه‌ای از دیگر شخصیت‌های فیلم «جنگ ستارگان» بود که در پایان فصل دوم وارد داستان شد و احتمالا این کاراکتر در فصل سوم هم حضور خواهد داشت. آن‌طور که گفته شده، جدای سابق، آسوکا تانو (با بازی رزاریو داوسونماف گدیئون و میفلد (با بازی بیل بِر) از کاراکترهایی هستند که در قسمت‌های بعدی حضور خواهند داشت.

به نظر شما حضور شخصیت‌های فیلم‌های «جنگ ستارگان» به موفقیت سریال «مندلورین» کمک خواهد کرد؟


تریلر اکشن فصل دوم سریال «مندلورین» را در فیلیمو شات ببینید


منبع:‌ Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil