بازسازی فیلم اسکروج با بازی کوین هارت

شرکت پارامونت قصد دارد از کوین هارت برای بازی در بازسازی فیلم اسکروج استفاده کند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این موضوع منتشر نشده است.

با توجه به گزارشی که سایت Deadline منتشر کرده، «کوین هارت» قرار است در بازسازی فیلم اسکروج (Scrooged) بازی کند. فیلم اصلی در سال ۱۹۸۸ اکران شده بود و حالا قرار است پس از سال‌ها، شاهد اکران دوباره این فیلم در سینماهای مختلف باشیم.

هارت که شایعه شده قرار است در بازسازی فیلم اسکروج بازی کند، به واسطه بازی در فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» بسیار معروف شد. او قرار است در فیلم درامی به نام «پدری» هم بازی کند. همچنین صدای هارت روی شخصیت‌ «اسنو بال» در انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» هم شنیده می‌شود. در فیلم اسکروج شاهد بازی «بیل مری» بودیم. مری در این فیلم نقش یک تهیه‌کننده تلویزیون بسیار مقرور را بازی می‌کرد. این فیلم از روی کتاب «سرود کریسمس» اثر «چارلز دیکنز» ساخته شده بود. فیلم اسکروج در سال ۱۹۸۸ اکران شد و به فروش ۶۰ میلیون دلاری در بازار کشور آمریکا دست پیدا کرد.

بازسازی فیلم اسکروج

هنوز اطلاعات بیشتری درباره بازسازی فیلم اسکروج منتشر نشده و نمی‌دانیم که نقش کوین هارت در این فیلم چه خواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که امسال سالگرد سی سالگی این فیلم هم به حساب می‌آید. باید منتظر خبرهای بیشتردرباره این فیلم بمانیم. آیا کوین هارت بازیگیر خوبی برای بازی در اسکروج خواهد بود؟


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole