جولیا استایلز و ایزابل فورمن در فیلم «Orphan: First Kill»

اگر فیلم ترسناک «یتیم» (با عنوان اصلی «Orphan») را دیده‌ باشید حتما از شنیدن خبر ساخت پیش‌درآمد آن تعجب خواهید کرد. ایزابل فورمن و جولیا استایلز نقش‌های اصلی این فیلم جدید را بازی می‌کنند.

اگر فیلم ترسناک «یتیم» (با عنوان اصلی «Orphan») را دیده‌ باشید و داستان را بدانید، حتما از شنیدن خبر ساخت پیش‌درآمد این فیلم تعجب خواهید کرد. قسمت جدید این فیلم تحت عنوان «یتیم: اولین قتل» (با عنوان اصلی «Orphan: First Kill ») توسط ویلیام برنت بل کارگردانی می‌شود. جالب است بدانید که بازیگر اصلی فیلم «یتیم»، ایزابل فورمن برای بازی در نقش استر بازخواهد گشت و در کنار جولیا استایلز به ایفای نقش می‌پردازد.

فورمن در این فیلم نقش دختری به نام لینا کلامر را بازی می‌کند. او زیرکانه از یک مرکز روانی فرار و به آمریکا سفر می‌کند و با جعل هویت دختر مفقودشده‌ یک خانواده‌ ثروتمند به نام استر به خانه‌ آن‌ها نفوذ می‌کند. اما در زندگی جدید لینا اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد؛ او در برابر مادری قرار می‌گیرد که به هر قیمتی از خانواده‌اش محافظت می‌کند…

دیوید کاگشال فیلم‌نامه‌ این فیلم را به رشته‌ تحریر درمی‌آورد. برای شما هم سوال است که با وجود گذشت ده سال، فورمن چگونه نقش یک دختربچه‌ را بازی می‌کند؟ پاسخ این سوال ساده ‌است؛ برای این کار از گریم و تکنیک‌های فیلم‌برداری (تکنیک‌هایی که در فیلم «هابیت» برای کوتاه نشان دادن دورف‌ها استفاده شد) استفاده‌ می‌شود. بل مراحل فیلم‌برداری را در شهر وینپگ آغاز کرده‌ است و جولیا استایلز و ایزابل فورمن به‌زودی جلوی دوربین می‌روند.


۴۱ فیلم برتر ژانر وحشت؛ ترسناک‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil