تریلر فیلم «آسمان نیمه شب» منتشر شد؛ جرج کلونی در مأموریتی پساآخرالزمانی

اولین تریلر فیلم «آسمان نیمه شب» (The Midnight Sky)، درام علمی تخیلی جرج کلونی در مقام کارگردان و بازیگر منتشر شد.

اگر کسی قبل از آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی به فضا رفته باشد و حالا قصد بازگشت به زمین را داشته باشد، با توجه به تمام اتفاقات ناگواری که در این سال شوم در حال رخ دادن هستند، آیا به او خواهید گفت که به خانه بازنگردد؟ این سؤال مضمون فیلم جدید جرج کلونی، در مقام کارگردان و بازیگر است. فیلم «آسمان نیمه‌شب» (با عنوان اصلی «The Midnight Sky») اثر موردانتظار نتفلیکس برای پخش در دسامبر امسال است. این درام علمی تخیلی داستان مردی به نام آگوستین را روایت می‌کند؛ دانشمندی که ناامیدانه تلاش می‌کند با سفینه فضایی ایتر ارتباط برقرار کند و به آنها اطلاع دهد که پس از رفتن آنها به فضا، زمین دیگر مانند گذشته نیست. اولین تریلر فیلم «آسمان نیمه شب» دیروز منتشر شد. به همین بهانه، با فیلیمو شات همراه باشید تا علاوه بر تماشای آن، جزئیات بیشتری از این فیلم را بررسی کنیم.


زمینی را تصور کنید که پس از وقوع حادثه‌ای آخرالزمانی به مکانی برهوت تبدیل شده و دیگر مثل گذشته قابل‌سکونت نیست. این همان حس و حالی است که فیلم «آسمان نیمه‌شب» به تصویر کشیده. جرج کلونی در نقش آگوستین می‌خواهد افرادی که قبل از وقوع این حادثه به فضا رفته‌اند را آگاه کند تا آنها به زمین بازنگردند. او برای این کار باید سفری دشوار به قطب شمال داشته باشد تا از طریق یک ماهواره عظیم پیامش را به منظومه شمسی و سفینه فضایی ایتر، تحت هدایت سالی (با بازی فلیسیتی جونز) ارسال کند.
تریلر فیلم «آسمان نیمه شب» را در فیلیمو شات ببینید:

فیلم «The Midnight Sky» دسامبر امسال از سرویس استریمینگ نتفلیکس منتشر خواهد شد. انتخاب این زمان در نزدیکی کریسمس خبر از یک بلاک‌باستر زمستانی برای هواداران فیلم‌های علمی تخیلی می‌دهد. با تماشای اولین تریلر فیلم «آسمان نیمه‌شب» متوجه خواهید شد که با اثری بزرگ و تأثیرگذار روبرو هستیم. اگرچه ممکن است شیوع ویروس کرونا و دیگر حوادث تلخ امسال باعث شده باشند تا همه مردم از یک فیلم آخرالزمانی استقبال کنند، اما به نظر می‌رسد «آسمان نیمه‌شب» اثری مهیج و احساسی با تیمی از بازیگران جذاب است. علاوه بر جرج کلونی و فلیسیتی جونز، کایل چندلر، دیوید اویلوو، دمیان بیچیر و سوفی راندل دیگر بازیگران فیلم هستند.
مارک ال. اسمیت فیلمنامه فیلم «آسمان نیمه‌شب» را بر اساس رمان «صبح بخیر، نیمه‌شب» (با عنوان اصلی «Good Morning, Midnight») اثر لیلی بروکس-دالتون نوشته است. در تصویر زیر پوستر جدید فیلم و نگاه تأثیرگذار جرج کلونی را مشاهده می‌کنید.

پوستر فیلم آسمان نیمه شب

جرج کلونی در مصاحبه اخیرش با مجله امپایر گفته است: «می‌دونید، قبل از این‌که فیلمنامه رو بگیرم، حس می‌کردم شرایط زیست‌محیطی برای زندگی تغییر کرده. نسبت به این اتفاقات که جامعه رو نابود می‌کنن حس خشم و نفرت داشتم. بنابراین وقتی فیلمنامه رو خوندم، دیدم این فیلم چیزی نیست که برای بیننده ناملموس باشه. اگر به همین روند ادامه بدیم، شاید ۲۰ سال دیگه اتفاقات فیلم رو واقعاً تجربه کنیم. این‌ها همش تقصیر ما انسان‌هاست.».
او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داده است: «گاسوش کاسیوس، یکی از سناتورهای روم باستان، گفته «بروتوس عزیزم، اشتباهات ربطی ستاره‌ها و سرنوشت ندارن، ماییم که این اشتباهات رو مرتکب میشیم.» من با این حرف موافقم. این ما هستیم که مشکلات رو به وجود میاریم پس ما هم باید مشکلات رو حل کنیم. بعد از تموم‌شدن فیلمبرداری و شروع تدوین، کل دنیا درگیر ویروس کرونا شد. صادقانه بگم، اگر زاویه دیدمون رو تغییر بدیم، این ویروس به هر حال ساخته دست ما انسان‌هاست. واکنشی که نسبت به اون داشتیم، حداقل در آمریکا، باعث شد اوضاع بدتر شه.»
با توجه به تریلر فیلم «آسمان نیمه شب» و صحبت‌های جرج کلونی، امیدوارم چیزهایی که در این ویدئو دیدیم طی ماه‌های آینده به واقعیت تبدیل نشوند و بیشتر شاهد فیلمی تخیلی باشیم. باید تا ۲۳ دسامبر (۳ دی ۱۳۹۹) صبر کرد و دید.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil