واکنش هیلاری سوانک به لغو فصل دوم سریال «دور» توسط نتفلیکس

خبرلغو ساخت فصل دوم سریال «دور» برای طرفداران و کسانی که این سریال منبع درآمدشان بود، خبر خوبی نبود. آن‌ها نتوانستند ماموریتشان را تمام کنند و به مریخ برسند.

نتفلیکس ساخت فصل دوم سریال علمی-تخیلی و درام «دور» (با عنوان اصلی «Away») را لغو کرد. تنها یک فصل از سریال «دور» از سرویس استریم نتفلیکس پخش ‌شد و حالا قربانی این تصمیم شده ‌است.
پیش از این، نتفلیکس ساخت سریال‌هایی مثل «گلو» (با عنوان اصلی«Glow»)، «من با این وضعیت خوب نیستم» (با عنوان اصلی «I Am Not Okay with This»)، «جامعه» (با عنوان اصلی «The Society»)، «بلور تاریک: دوران مقاومت» (با عنوان اصلی «The Dark Crystal: Age of Resistance») و حالا سریال «دور» به لیست سریال‌های حذف‌شده اضافه شده است. در ادامه، واکنش هیلاری سوانک بازیگر نقش اصلی این سریال را بخوانید.

نتفلیکس شش هفته پس از آغاز سریال در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) تصمیم گرفت ساخت این سریال را خاتمه دهد و فصل جدید را نسازد. در این سریال ده قسمتی، هیلاری سوانک (برنده‌ جایزه‌ اسکار) نقش فرمانده‌ای را بازی می‌کند که برای ماموریتی به مریخ می‌رود. جاش چارلز (بازیگر سریال «همسر خوب» با عنوان اصلی «The Good Wife»)، تالیثا بیتمن (بازیگر فیلم «آنابل: آفرینش» با عنوان اصلی «Annabelle: Creation»)، آتو اساندو، مارک ایوانیر، ویویان وو، ری پانتاکی و مونیک گابریلا کرنن بازیگران مکمل این سریال بودند.

به دنبال لغو ساخت فصل دوم سریال «دور» و ناامید شدن طرفداران این سریال، هیلاری سوانک پوستر این سریال را در صفحه‌ اینستاگرامش گذاشت و نوشت: «عشق و امید همیشه «ستاره‌ شمال» من باقی خواهند ماند. سفر فوق‌العاده‌ای را در کنار دوستان تجربه کردم. و همچنین از شما دنبال‌کننده‌های خارق‌العاده‌ام تشکر می‌کنم که این سریال را دیدید و ما را حمایت کردید. کاش می‌توانستیم مریخ را به شما نشان دهیم! تا بعد.»

واکنش هیلاری سوانک به لغو ساخت فصل دوم سریال دور

این خبر، برای طرفداران و کسانی که این سریال منبع درآمدشان بود، خبر خوبی نبود. آن‌ها نتوانستند ماموریتشان را تمام کنند و به مریخ برسند.
بازیگران این سریال را تیمی قوی تشکیل داده ‌بودند و عوامل پشت‌صحنه همه‌ تلاششان را کردند تا این اثر را به موفقیت برسانند.

نقد و بررسی سریال «دور» را در فیلیمو شات بخوانید


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil