حضور کیت وینسلت در فیلم «جعلی» به کارگردانی اسکات زد. برنس

کیت وینسلت ستاره‌ فیلم جدید اسکات زد. برنس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درباره حضور کیت وینسلت در فیلم «جعلی» با فیلیمو شات همراه باشید.

کیت وینسلت ستاره‌ فیلم «جعلی» (با عنوان اصلی «Fake») خواهد بود. نویسندگی و کارگردانی این فیلم پر رمز و راز را اسکات زد. برنس برعهده‌ دارد؛ آخرین اثری که از این کارگردان دیده‌ایم، فیلم «گزارش» (با عنوان اصلی«The Report») است. برای اطلاعات بیشتر درباره حضور کیت وینسلت در فیلم «جعلی» با فیلیمو شات همراه باشید.


کیت وینسلت در سال ۲۰۱۵ در فیلم «استیو جابز» (با عنوان اصلی «Steve Jobs») نقش‌آفرینی کرد و حالا با پذیرش بازی در «جعلی»، پس از مدت‌ها در فیلمی بازی می‌کند که داستان آن به دنیای تکنولوژی ارتباط دارد. فیلم «جعلی» درباره‌ کلاه‌برداری پول و ارز مجازی در عصر اینترنت است و وینسلت نقش زنی مال‌باخته را بازی می‌کند.

فیلم «شیوع» یکی از بهترین فیلم‌‌های وینسلت است؛ کارگردان این فیلم استیون سودربرگ و نویسنده‌ آن برنس بود و حالا برنس و وینسلت پس از سال‌ها دوباره همکار خواهند شد. فیلم «جعلی» با اقتباس از کتابی ساخته‌‌ شده ‌است که جن مک‌آدام و داگلاس تامپسون آن را نوشته‌اند. این کتاب داستان زندگی جن مک‌آدام را روایت می‌کند و به این موضوع می‌پردازد که او چطور به‌خاطر یک اعتماد اشتباه تمام سرمایه‌ خود را از دست داد.

داستان از این قرار است که جن مک‌آدام با سرمایه‌گذاری در شرکت وان‌کوین، دار و ندار خود را از دست می‌دهد. اما او تنها قربانی نیست. کار شرکت، فروش ارز مجازی است و بیلیون‌ها دلار سرمایه‌ مشتری‌های ساده‌لوح را به‌سادگی می‌دزدد. مک‌آدام، دوستان و خانواده‌اش حدود ۳۰۰ میلیون دلار از دست می‌دهند.
جالب است بدانید ‌که او بار‌ها و بارها توسط اعضای این شرکت تهدید به مرگ و تجاوز شد اما نمی‌‌توانست بپذیرد که آن‌ها کلاه‌بردار بوده‌اند. دکتر روجا ایگناتوا یکی از چهره‌های معروف این شرکت بود؛ این زن در سال ۲۰۱۷، وقتی که ‌آب‌ها از آسیاب افتاد، فرار کرد و تا به حال هیچ ردی از او پیدا نشده ‌است.

همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، وینسلت نقش جن مک‌آدام را بازی می‌کند. آخرین فیلم این بازیگر، «آمونیت» (با عنوان اصلی «Ammonite») بود اما انگار مدت‌هاست فیلم خوبی از او ندیده‌ایم و بسیار منتظر هستیم او را در نقش جدیدش ببینیم. این فیلم، سومین فیلمی است که برنس کارگردانی می‌کند؛ پیش از این فیلم «پلوتونیم-۲۳۹» (با عنوان اصلی «Pu-239») و فیلم «گزارش» را کارگردانی کرده‌ است که هردو فیلم‌های محبوبی محسوب می‌شوند.

جن مک‌آدام مدیر اجرایی تولید است و همچنین جنیفر تاد در کنار وینسلت و برنس به کار تهیه‌کنندگی مشغول خواهد بود. تاد تهیه‌کننده فیلم‌های پرفروشی مثل «یادگاری» (با عنوان اصلی «Memento»)، سه گانه‌ «آستین پاورز» (با عنوان اصلی «Austin Powers trilogy»)، «از این سو تا آن‌سوی دنیا» (با عنوان اصلی «Across the Universe»)، «آلیس در سرزمین عجایب» (با عنوان اصلی «Alice in Wonderland»)، «سلست و جس برای همیشه» (با عنوان اصلی «Celeste and Jesse Forever»)، تدوین‌های مختلف از مراسم‌های اسکار و درآخر، فیلم «راه برگشت» (با عنوان اصلی «The Way Back») بوده ‌است.

آیا فیلم جدید کیت وینسلت موفقیت‌آمیز خواهد بود؟ شما چه فکر می‌کنید؟


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil