به وقت اربعین در فیلیمو

در سطر اختصاصی «به وقت اربعین» بیش از ۳۰ محتوا، با موضوع اربعین در فیلیمو قرار گرفت؛ این سطر از بهترین مستندها و سریال‏‌های مراکز و موسسات فرهنگی و انقلابی تشکیل شده است.

در سطر اختصاصی «به وقت اربعین» بیش از ۳۰ محتوا، با موضوع اربعین در فیلیمو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، همزمان با اربعین حسینی و برگزار نشدن برنامه هیئت‌ها و مراسم‏ های مذهبی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محروم شدن عزاداران حسینی از پیاده روی اربعین، فیلیمو با انتشار بیش از ۳۰ محتوا جدید مذهبی با موضوع اربعین و امام حسین (ع)، حال و هوای حسینی را به خانه دوستداران اهل‌بیت آورده است.

در این سطر اختصاصی به نام «به وقت اربعین»، مستند، فیلم، سریال و فیلم کوتاه قرار گرفته است که از این محتواها می‏‌توان به «جرم یحیی»، «رستاخیز»، «میهمان»، «قصه‌‏های کربلا»، «پیشکش ایرانی»، «معبر»، «راه دل» و … اشاره کرد.


 

ردیف «به وقت اربعین» در فیلیمو از بهترین مستندها و سریال‏‌های مراکز و موسسات فرهنگی و انقلابی مانند اوج، صف، موسسه رسانه تصویری سوره و سفیر فیلم تشکیل شده است که در جشنواره‌های مختلف حضور داشته‌اند و جوایز مختلفی را دریافت کرده‌اند. گفتنی است علاقه‌مندان می‏ توانند برای تماشای این سطر اختصاصی به نشانی http://www.filimo.com/shot/r/arbaeen مراجعه نمایند.


در فیلیمو شات بخوانید: مروری بر فیلم‌ها و سریال‌های ماندگار با موضوع محرم؛ روایت روز عزا


 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil