اولین تصاویر فیلم «رازهایی که نگه می‌داریم» منتشر شد

خبرگزاری اینترتینمنت ویکلی ضمن انتشار اولین تصاویر فیلم «رازهایی که نگه میداریم»، مصاحبه‌ای با نومی راپاس (بازیگر اصلی فیلم) ترتیب داده است.

حالا که تاریخ اکران فیلم «انگاشته» (با عنوان اصلی Tenet) قطعی شده و سالن‌های سینما در حال بازگشایی هستند، بالاخره از تمام فیلم‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بودند خبرهایی به گوشمان می‌رسد. یکی از این آثار، فیلمی در ژانر مهیج و انتقامی به نام «رازهایی که نگه می‌داریم» (با عنوان اصلی The Secrets We Keep) است که نومی راپاس، یوئل کینامان و کریس مسینا در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. حالا خبرگزاری اینترتینمنت ویکلی اولین تصاویر فیلم «رازهایی که نگه میداریم» را منتشر کرده است. با فیلیمو شات همراه باشید تا نگاهی به آنها داشته باشیم.


فیلم «رازهایی که نگه می‌داریم» به کارگردانی یووال آدلر ساخته شده و داستان آن بعد از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد؛ جایی که یک زن کولی به نام مایا (با بازی نومی راپاس) تلاش می‌کند به همراه همسرش (با بازی کریس مسینا) زندگی‌اش را در حومه شهر ‌دوباره از نو بسازد. او طی اتفاقاتی با مردی (با بازی یوئل کینامان) مواجه می‌شود؛ کسی که مایا باور دارد در زمان هولوکاست، او و خواهرش را وحشیانه مورد آزار قرار داده است. مایا خودش دست‌به‌کار می‌شود و مرد را می‌رباید تا از او به خاطر جنایت‌های جنگی‌اش انتقام بگیرد. خبرگزاری «Entertainment Weekly» طی گزارشی اولین تصاویر فیلم «رازهایی که نگه میداریم» را منتشر کرده است.

فیلم رازهایی که نگه میداریم

راپاس که تهیه‌کنندگی اجرائی فیلم را هم بر عهده دارد، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری «اینترتینمنت ویکلی» درباره نقش الهام‌بخش و پیچیده‌اش در فیلم و پرسش‌هایی که شخصیت او با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند صحبت کرده است. او گفته است:

«آیا می‌توانید به کسی که به شما آسیب رسانده است، آسیب بزنید؟ آیا انتقام جواب می‌دهد؟ ما در برهه‌ای شکننده از زندگی این شخصیت با او آشنا می‌شویم و این برای من، به‌عنوان یک بازیگر، موهبت بسیار بزرگی است که می‌توانم با آن درگیر شوم و به آن زندگی ببخشم. اما همچنین به‌عنوان یک تهیه‌کننده از روایت داستان زنی که ۱۵ سال پیش چنین تجربه وحشتناکی را از سر گذرانده و حالا در حال سروکله زدن با آن است، مفتخر هستم. من تقریباً روی چنین مسائلی بسیار حساس هستم؛ مسائلی مانند انتقام، بخشش، پیدا کردن راهی برای بهبود چیزهایی که به ناروا بر سرت آورده‌اند و یا زخم‌های عاطفی و خاطرات آسیب‌زننده و مخرب.»


فراموش نمی‌کنم و نمی‌بخشم؛ نگاهی به سه کاراکتر زن انتقام جو که بر پرده نقره‌ای درخشیده‌اند


راپاس در ادامه گفته که فیلم، او و هم‌بازی‌اش را از جهات تکان‌دهنده‌ای تحت تأثیر قرار داده است. او با خنده‌ای این موضوع را پذیرفته و گفته است:

«راستش را بگویم ما ازلحاظ احساسی بسیار سردرگم و ناراحت بودیم؛ من و کینامان مجبور بودیم در درون خودمان درگیر احساسات بسیار ناخوشایندی بشویم. من او را در زیرزمین خانه‌ام گروگان گرفته‌ام و او را زیر فشار بسیار شدیدی قرار داده‌ام. ما این احساسات را در درون خودمان زنده کردیم و آن‌ها واقعی شدند، به همین خاطر این کار برای ما بسیار سخت بود.»

فیلم «رازهایی که نگه می‌داریم» شانزدهم ماه سپتامبر در سینماها و شانزدهم ماه اکتبر در سرویس‌های VOD اکران می‌شود.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil