مذاکره آمازون برای خرید حق انتشار بین‌المللی فیلم «بدون پشیمانی»

فیلم «بدون پشیمانی» (با عنوان اصلی Without Remorse) اثری در ژانر تریلر با بازی مایکل بی. جردن در نقش یک افسر نیروی ویژه دریایی است.

طبق گزارش خبرگزاری ورایتی، استودیو آمازون در حال انجام مذاکرات نهایی برای خرید حقوق بین‌المللی فیلم «بدون پشیمانی» (با عنوان اصلی Without Remorse) از شرکت پارامونت پیکچرز است. مایکل بی. جردن در این فیلم مهیج که بر اساس کتابی از تام کلنسی ساخته شده، در نقش یک افسر نیروی ویژه دریایی آمریکا به نام جان کلارک بازی می‌کند. با فیلیمو شات همراه باشید.


قرارداد خرید حق انتشار بین‌المللی فیلم «بدون پشیمانی» برای آمازون منطقی به نظر می‌رسد چراکه در صورت بسته شدن قرارداد، این فیلم می‌تواند دنباله سریال جاسوسی «جک رایان» (با عنوان اصلی Jack Ryan) باشد؛ فیلمی که در آن جان کرازینسکی نقش یک تحلیلگر افتخاری سی‌آی‌اِی را بازی می‌کند. همچنین این سرویس پخش اینترنتی می‌تواند با یکی از بهترین بازیگران جوان سینما فیلمی بزرگ در ژانر اکشن و ماجراجویی بسازد. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از مسیر تجاری آمازون باشد؛ شرکتی که امیدوار است در آینده و بعد از برهه‌ای که صرف ساختن فیلم‌های تجربی و هنری می‌کند، به اهداف بزرگش برسد. این فیلم قرار است برای اولین بار در آمازون پرایم به نمایش گذاشته شود.

فیلم «بدون پشیمانی» توسط استفانو سولیما کارگردانی می‌شود که پیش‌ازاین در سریال «صفرصفرصفر» (با عنوان اصلی ZeroZeroZero) با آمازون همکاری داشته است. جیمی بل، جودی ترنر-اسمیت و لوک میچل از دیگر بازیگران این فیلم هستند. تیلور شریدان، نویسنده معروف فیلم‌های «اگر سنگ از آسمان ببارد» (با عنوان اصلی Hell or High Water) و «سیکاریو» (با عنوان اصلی Sicario)، فیلمنامه این اثر را نوشته است و آکیوا گلدزمن (برنده جایزه اسکار و نویسنده فیلم «ذهن زیبا» با عنوان اصلی A Beautiful Mind) آخرین نسخه فیلمنامه را بازنگری کرده است.

داستان فیلم «بدون پشیمانی» پس از کشته شدن همسر جان کلارک روایت می‌شود؛ جایی که او سعی دارد انتقام خون همسرش را بگیرد.

جان کلارک یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های خلق‌شده توسط تام کلنسی است و قبل از این نیز توسط ویلم دفو (در فیلم «تهدید فوری و آشکار» با عنوان اصلی Clear and Present Danger) و لیو شرایبر در فیلم «مجموع همه ترس‌ها» (با عنوان اصلی The Sum of All Fears) بازی شده است.

با بسته شدن بیشتر سینماها بعد از شیوع کووید-۱۹، شرکت پارامونت بعضی از فیلم‌هایش را به سرویس‌هایش پخش آنلاین فروخته است. این شرکت فیلم‌هایی مانند «دادگاه شیکاگو هفت» (با عنوان اصلی The Trial of the Chicago 7) به کارگردانی آرون سورکین و «مرغ عشق ها» (با عنوان اصلی The Lovebirds) را به شرکت نتفلیکس واگذار کرده است.


نقد و بررسی فیلم «مرغ عشق ها» را در فیلیمو شات بخوانید


جردن، گلدزمن، جاش اپلباوم، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دان گرنجر و آندره نمک تهیه‌کننده‌های فیلم «بدون پشیمانی» هستند. شرکت اسکای‌دنس مدیا هم در سرمایه‌گذاری این فیلم سهیم است. هنوز اخبار رسمی نتایج این مذاکره اعلام نشده اما باید صبر کرد و دید که آیا انتشار بین‌المللی فیلم «بدون پشیمانی» بالاخره به آمازون می‌رسد یا نه.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil