الیزابت ماس در سریال «کندی» نقش یک قاتل واقعی را بازی خواهد کرد

طبق اخبار منتشرشده، قرار است الیزابت ماس در سریال «کندی» با عنوان اصلی «Candy» نقش قاتلی به نام کندی مونتگومری را ایفا کند.

طبق اخبار منتشر‌شده، قرار است الیزابت ماس در سریال «کندی» (با عنوان اصلی «Candy») نقش یک قاتل واقعی به نام کندی مونتگومری را ایفا کند. او یکی از بهترین بازیگران زن نسل خود است و حالا شرکت یونیورسال کانتنت تصمیم گرفته از او برای مینی سریال تلویزیونی جدید خود استفاده کند. کندی مونتگومری زنی اهل تگزاس بود که دوست خودش بتی گور را با یک تبر به قتل ‌رساند. با فیلیمو شات همراه باشید.


الیزابت ماس پس از بازی در نقش پگی اولسون در مجموعه «مد من» (با عنوان اصلی «Mad Men») که از شبکه ای‌ام‌سی پخش می‌شد، به همه اثبات کرد که بازیگر توانایی است و در ایفای نقش شخصیت‌هایی سراسیمه و آشفته استعداد بالایی دارد. به گزارش هالیوود ریپورتر مینی سریال «کندی» روایتگر داستانی در تگزاس سال ۱۹۸۰ است. شخصیت کندی با داشتن همسری دوست‌داشتنی، شغلی خوب، یک دختر و یک پسر کوچک و خانه‌ای زیبا در اطراف شهر، از هر نظر موفق است و زندگی خوبی دارد اما درنهایت، او دوست خودش را در یک کلیسا و با یک تبر به قتل می‌رساند.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به توانایی‌های گسترده الیزابت ماس، او در ایفای نقش کندی فوق‌العاده ظاهر شود. در حقیقت، کندی زمانی که بتی باردار بوده با همسر او وارد رابطه‌ای مخفیانه شده است. زمانی که بتی از این ماجرا باخبر می‌شود، موضوع را با کندی در میان می‌گذارد که نتیجه این رویارویی قتل وحشیانه بتی است.

رابین ویت که برای نوشتن چندین قسمت از سریال «مد من» نامزد دریافت جایزه امی شده بود، فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «کندی» را نیز خواهد نوشت. او همچنین تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را در کنار نیک آنتوسکا، خالق سریال‌هایی چون «Channel Zero» و «تظاهر» (با عنوان اصلی «The Act»)، بر عهده دارد.


نقد فیلم «مرد نامرئی» با بازی الیزابت ماس را در اینجا بخوانید


پس از اعلام خبر بازی الیزابت ماس در سریال «کندی»، او طی مصاحبه‌ای گفت: «مدت‌ها بود که منتظر بازی در فیلمی با محوریت یک زن بودم و از طرفی پس از مجموعه «مد من» دوست داشتم همکاری طولانی‌مدت دیگری با رابین داشته باشم. درنتیجه زمانی که او از من برای بازی در نقش زنی خانه‌دار و تگزاسی درخواست کرد، بی‌درنگ گفتم «کجا را باید امضا کنم؟» به همه این‌ها فرصت همکاری با نیک پس از سریال فوق‌العاده‌اش، «تظاهر» را نیز اضافه کنید. من و همه عوامل فیلم معتقدیم که این اثر با تمام سریال‌ها ‌و فیلم‌هایی که پیش‌ازاین انجام داده‌ایم، فرق خواهد داشت.»

سریال «کندی» هنوز در مراحل ابتدایی تولید است اما پیش از آن می‌توانیم الیزابت ماس را در فیلم «گزارش فرانسوی» (با عنوان اصلی «The French Dispatch») اثر وس اندرسون و فصل ۴ سریال «سرگذشت ندیمه» (با عنوان اصلی «the Handmaid’s tale») که در سال آینده از شبکه هولو منتشر خواهد شد، ببینیم.


منبع: Slashfilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil