تریلر جدید فیلم «مبارز مقاومت»؛ لهستان در جنگ جهانی دوم

استودیو شات به تازگی تریلر فیلم «مبارز مقاومت» با عنوان انگلیسی «The Resistance Fighter» را برای مخاطبان آمریکایی منتشر کرده است.

«حالا چی؟ به هم شلیک می‌کنیم؟» به مناسبت سالگرد قیام ورشو که بزرگ‌ترین عملیات مقاومت در زمان جنگ جهانی دوم در اروپا بود، استودیو شات تریلر جدید فیلم لهستانی «مبارز مقاومت» (با عنوان انگلیسی The Resistance Fighter) را مخصوص ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است. داستان این فیلم اکشن و مهیج در بحبوحه جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. عنوان اصلی و لهستانی فیلم «Kurier» و به معنای «پیام‌رسان» است اما برای انتشار در آمریکا عنوان کاملاً جدیدی جایگزین آن شده است. فیلم، بر اساس یک داستان واقعی درباره جان نوواک جزی‌اورانسکی، مبارز لهستانی جنبش مقاومت و قهرمان جنگ است. او به‌عنوان پیام‌رسان بین جنبش مقاومت لهستان و دولت لهستان که در لندن و در تبعید به سر می‌برند مشغول به کار است و به طور مستمر توسط نازی‌ها تحت تعقیب قرار می‌گیرد. با فیلیمو شات همراه باشید.


«هیجان این فیلم جنگی تأثیرگذار و دلهره‌آور به‌قدری بالا است که نمی‌توانید در حین تماشای آن روی مبل لم بدهید!». ووادیسواف پاسیکوفسکی کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. فیلیپ تیلاکینسکی به همراه یولی انگبرخت، بردلی جیمز، مارتین بوتزکه، نیکو روگنر، پاتریتسیا ولنی، یان فریچ، توماس شوخارت، ژگوش مالکی و میروسواف باکا از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «مبارز مقاومت»، در گرامیداشت سالگرد قیام ورشو، که بزرگ‌ترین عملیات مقاومت در اروپای اشغال‌شده توسط آلمان بود ساخته شده است. این فیلم روایتگر داستان شگفت‌انگیز و واقعی جان نوواک جزی‌اورانسکی، قهرمان جنگ و جیمز باند لهستانی است؛ مردی که شهامت خارق‌العاده‌ای داشت و در زمان اوج جنگ جهانی دوم به‌عنوان مأمور ارتباطی فرماندهان جنبش مقاومت لهستان و دولت‌مردان لهستانی که به لندن تبعید شده بودند خدمت می‌کرد. او که توسط تمامی سرویس‌های اطلاعاتی مخفی نیروهای متحدین تحت تعقیب است برای انجام مأموریتی به‌صورت قاچاقی از لهستان خارج می‌شود و با اطلاعاتی که سرنوشت جنگ را تعیین می‌کند به سمت لندن می‌رود.

فیلم «مبارز مقاومت» که با عنوان اصلی «Kurier» به زبان لهستانی و یا با ترجمه تحت‌اللفظی «پیام‌رسان» نیز شناخته می‌شود توسط ووادیسواف پاسیکوفسکی، فیلمساز لهستانی ساخته شده است؛ کسی که پیش‌ازاین فیلم‌های «کرول» (با عنوان انگلیسی Kroll)، «خوک‌ها» (با عنوان انگلیسی Pigs)، «تلخ-شیرین» (با عنوان انگلیسی Bitter-Sweet)، «عملیات سیمون» (با عنوان انگلیسی Operation Simoon)، «رایش» (با عنوان انگلیسی Reich)، «جک استرانگ» (با عنوان انگلیسی Jack Strong) و «پیت‌بول: آخرین سگ اسبق» (با عنوان انگلیسی Pitbull: Last Dog previously) را کارگردانی کرده است. فیلمنامه توسط ووادیسواف پاسیکوفسکی و سیلویا ویلکوس نوشته شده است. این فیلم سال قبل در سینماهای لهستان اکران شده و در جشنواره فیلم گدنیا نیز به نمایش گذاشته شده بود. استودیو شات، فیلم «مبارز مقاومت» را چهارم ماه آگوست تابستان امسال روی دی‌وی‌دی و سرویس‌های VOD برای نمایش در آمریکا ارائه می‌دهد.

تریلر جدید فیلم «مبارز مقاومت» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: FirstShowing

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil