نسخه طولانی تر روزی روزگاری در هالیوود ساخته می‌شود

کوئنتین تارانتینو اعلام کرد نسخه طولانی تر روزی روزگاری در هالیوود ساخته می‌شود. فیلمی که در کن نشان داده شد، ۲ ساعت ۳۹ دقیقه زمان داشت.

 فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» آخرین ساخته «کوئنتین تارانتینو» که در جشنواره «کن» پخش شد، ۲ ساعت ۳۹ دقیقه است؛ اما به نظر می‌رسد که نسخه طولانی تر روزی روزگاری در هالیوود هم ساخته خواهد شد. در واقع کوئنتین تارانتینو به این موضوع اشاره کرد که نسخه نهایی فیلم که در سینما برای عموم اکران می‌شود، طولانی‌تر خواهد بود.

کوئنتین تارانتینو در مصاحبه‌ای گفت:

«نسخه طولانی تر روزی روزگاری در هالیوود ساخته می‌شود.»

تارانتینو اعلام کرد که پس نمایش این فیلم در جشنواره کن بار دیگر به اتاق تدوین بر می‌گردد تا فیلم را طولانی‌تر کند. او قبلا این کار را با «حرامزاده‌های لعنتی» هم انجام داده بود. تارانتینو در ادامه صحبت‌های خود گفت:

«دیگر قرار نیست چیزی از فیلم حذف شود. من به دنبال چیزهای جدید هستم که بتوانم آن‌ها را به فیلم اضافه کنم. فیلمی که در کن نشان داده شد، کوتاه بود.»

مشخص شده که بیش از ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه فیلم برداری انجام شده که از این مقدار ۲ ساعت ۳۰ دقیقه آن به نمایش درآمده است. فیلم روزی روزگاری در هالیوود قرار است در مرداد ماه راهی سینما شود.

داستان فیلم در سال ۱۹۶۹ رخ می‌دهد و روی بازیگری به نام «ریک دالتون» تمرکز دارد که نقش آن را «لئوناردو دی‌کاپریو» بازی می‌کند. او به دنبال راهی است که بتواند از دنیای سریال‌ خارج شود و به سینما برود. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به «برد پیت»، «مارگو رابی»، «تیموتی اولفینت» و «مایکل مدسن» اشاره کرد. فیلم روزی روزگاری در هالیوود در تاریخ ۴ مرداد ماه راهی سینما شود.

نمایش این فیلم در کن واکنش‌های بسیار خوبی را به همراه داشت. میانگین امتیازات این فیلم در سایت «متاکرتیک» به ۸۶ رسیده و در سایت «راتن تومیتوز» هم میانگین ۹۵ درصد را کسب کرده است. امتیاز مردم به این فیلم در سایت «IMDB» هم ۹٫۸ بوده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil