تمام قسمت‌های سریال «شلدون جوان» در پلتفرم پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس

اسپین‌آف سریال محبوب «تئوری بیگ بنگ» با عنوان «شلدون جوان»، در سرویس اچ‌بی‌او مکس و در کنار سریال‌های طنز شاخصی چون «دوستان» و «تئوری بیگ بنگ» قرار خواهد گرفت.

اسپین‌آف سریال محبوب «تئوری بیگ بنگ» با عنوان «شلدون جوان»، در سرویس اچ‌بی‌او مکس و در کنار سریال‌های شاخص طنزی چون «دوستان» و «تئوری بیگ بنگ» قرار خواهد گرفت.
اچ‌بی‌او مکس در راستای قراردادی با کمپانی برادران وارنر حق مالکیت و پخش سریال «شلدون جوان» را از آن خود کرده است. این پلتفرم پخش آنلاین به‌تازگی و از روز چهارشنبه گذشته، به شکل گسترده و جهانی در اختیار عموم قرار گرفته است.
به گفته چاک لوری و استیون مولارد، سازندگان سریال «شلدون جوان»، به‌واسطه‌ فرصتی که اچ‌بی‌او مکس در اختیار آن‌ها قرار داده توانسته‌اند، شخصیت شلدون کوپر را با نوجوانی‌اش روبه‌رو کنند.

آن‌ها می‌گویند: «ما از اینکه توانسته‌ایم به کمک سرویس پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس، ملاقاتی برای شلدون کوپر و خودش در نوجوانی تنظیم کنیم، بسیار خوشحالیم. از طرفی، فکر اینکه مخاطبان و طرفداران سریال «تئوری بیگ بنگ» نیز بسیار هیجان‌زده خواهند شد، سر شوق می‌آییم.»
کمپانی برادران وارنر هنوز از شروط ذیل قراردادش با پلتفرم پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس، صحبتی نکرده است و مشخص نیست دقیقا چه زمان می‌توان سریال «شلدون جوان» را در این سرویس تماشا کرد.
اسپین‌آف سریال «تئوری بیگ بنگ» که در اصل از شبکه‌ سی‌بی‌اس منتشر می‌شود، با محوریت شخصیت شلدون کوپر نوشته شده است که او را از قبل در سریال «تئوری بیگ بنگ» دیده و شناخته‌ایم. این سریال درباره‌ نوجوانی این شخصیت درس‌خوان و البته با هوش اجتماعی پایین، در کنار ماجراهایش در دبیرستانی در تگزاس است. فصل سوم این سریال در آپریل گذشته منتشر شد و فصل چهارم آن نیز در دستور کار تولید قرار گرفته است.

حق مالکیت و تولید این اثر مشخصا به کمپانی برادران وارنر تعلق دارد و به گزارش این کمپانی، سریال «شلدون جوان» به‌طور میانگین هر هفته چیزی در حدود ۱۱.۴ میلیون نفر بازدید برای فصل گذشته‌اش داشته است. این سریال، یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین آثار در ژانر طنز است و حضور آن در این سرویس، مطمئنا بازدیدهای بیشتری به همراه خواهد داشت.
قرارداد ۵ ساله‌ کمپانی برادران وارنر با سرویس پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس برای حق پخش سریال «تئوری بیگ بنگ» یکی از گران‌ترین قراردادهای بسته‌شده در میان قراردادهای توزیعی با پلتفرم‌های آنلاین است. اگرچه کمپانی برادران وارنر هیچ جزئیاتی از هزینه‌های این قرارداد منتشر نکرده، اما طبق گمانه‌زنی‌ها، این قرارداد چیزی در حدود یک میلیارد دلار ارزش دارد.

با اینکه سریال «شلدون جوان» یکی از آثار برجسته‌ این پلتفرم خواهد بود اما هیچ تضمینی برای بازگشت هزینه مالی آن نیست. کمپانی‌های توزیع و تولید فیلم مانند کمپانی برادران وارنر، با در اختیار قرار دادن حق انتشار آثارشان به سرویس‌ها و شبکه‌های پخش آنلاین، سود قابل‌توجهی را از آن خود می‌کنند. سریال «شلدون جوان» باید برای مخاطبان آینده‌اش در سرویس اچ‌بی‌او مکس جذابیت کافی داشته باشد تا بتواند بازگشت مالی این سرویس را تضمین کند.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil