همکاری برادران سفدی با شبکه اچ بی او

همکاری برادران سفدی (جاش و بنی) با شبکه اچ‌بی‌او در راستای امضای قراردادی دوساله است؛ آن‌ها متعهد شده‌اند که برای این شبکه فیلم و پروژه‌های تلویزیونی، تولید و کارگردانی کنند.

همکاری برادران سفدی (جاش و بنی) با شبکه اچ بی او در راستای امضای قراردادی دوساله است؛ آن‌ها متعهد شده‌اند که برای این شبکه فیلم و پروژه‌های تلویزیونی، تولید و کارگردانی کنند.
قطعی شبکه اچ‌بی‌او پیروز این قرارداد است چرا که خالقان فیلمی چون «جواهرات تراش نخورده» طرف دیگر قرارداد آنها هستند. به گزارش ورایتی، این دو برادر قرار است با همراهی کمپانی الرا پیکچرز پروژه‌های تلویزیونی و فیلم‌های جدیدی را برای پلتفرم A۲۴ کارگردانی کنند.

شرایط و جزئیات قرارداد همکاری برادران سفدی با شبکه اچ بی او منتشر نشده است و ظاهرا اچ‌بی‌او هم علاقه‌ای به افشای جزییات و دریافت نظر و پیشنهاد از دیگران ندارد. با توجه به این قرارداد، برادران سفدی اولین اثر تلویزیونی‌شان را برای این شبکه خواهند ساخت. آثار پیشین این دو کارگردان، بسیار موفق و تحسین شده است؛ برای مثال، فیلم «جواهرات تراش نخورده» که درباره‌ یک جواهرفروش قمارباز با بازی آدام سندلر است، در سال گذشته با اکران در سینماها نظرات مثبت منتقدان بسیاری را به خود جلب کرد. این فیلم هرچند با بودجه نه‌چندان زیادی ساخته شد ولی سود چشمگیری، در حدود ۵۰ میلیون دلار، برای سازندگانش به ارمغان آورد. هنوز خبری از پروژه آتی این دو برادر منتشر نشده است ولی قطعاً نتیجه‌ این قرارداد برای شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او بسیار موفقیت‌آمیز خواهد بود.
به عقیده‌ یکی از نویسندگان وبسایت اندی‌وایر که در سال گذشته  در نقدش به فیلم «جواهرات تراش نخورده» امتیاز مثبت داده بود، جاش و بنی سفدی پس از فیلم «The Pleasure of Being Robbed» در سال ۲۰۰۸ توانایی‌شان را در پنهان کردن قالب ذهنی شخصیت‌ها پشت میل و اشتیاقشان در تخریب‌گری تقویت کردند و هربار بهتر از دفعه قبل ظاهر شدند. او معتقد است: «ناکارآمدی شخصیت پدر در فیلم «بابا لنگ‌دراز»، محصول سال ۲۰۰۹، در همان جهانی حضور دارد که بیچارگی و مجرم بودن شخصیت برادر محبوب رابرت پتینسون در فیلم «وقت خوب» حضور داشت. «جواهرات تراش نخورده» هم شبیه گامی نو همراه با خلاقیت‌های جسورانه در نیویورک عصبانی تصویرشده توسط برادران سفدی بود.

کمپانی برادران وارنر که مالکیت شبکه اچ‌بی‌او را بر عهده دارد در چند سال گذشته، مثل بسیاری از رقیبانش در صنعت فیلم و سرگرمی، استعدادهایی با کارنامه کاری درخشان را به سمت پلتفرم‌های متفاوت است جذب می‌کند. چنانچه پیش‌تر اچ‌بی‌او قراردادهایی را نیز با هنرمندان درجه‌یکی چون استیون سودربرگ، جی.جی. آبرامز، کیلی کوئوکو و کلیسا روزنبرگ امضا کرده است. بیشتر این هنرمندان در تهیه و تولید پروژه‌هایی برای پلتفرم پخش آنلاین اچ‌بی‌او مکس شرکت داشته اند.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil