کارگردان «چهار شگفت انگیز» به دنیای ابرقهرمانان بازمی‌گردد

کارگردان فیلم‌های «چهار شگفت‌انگیز»، تیم استوری، پس از غیبتی طولانی با فیلم دیگری به نام «Night Wolf» به دنیای ابرقهرمانی بازمی‌گردد.

کارگردان فیلم‌های «چهار شگفت انگیز»، تیم استوری، پس از غیبتی طولانی با فیلم دیگری به نام «Night Wolf» به دنیای ابرقهرمانی بازمی‌گردد.
یک دهه پیش از آنکه جاش ترانک فیلم نه‌چندان موفق «چهار شگفت انگیز» را روانه‌ بازار کند، تیم استوری داستان این فیلم را در فضایی رنگارنگ، شاد و البته نه‌چندان تاثیرگذار نگه داشته بود. او دو سال بعد قسمت دیگری برای فیلم اول این مجموعه ساخت و بعد از آن از دنیای ابرقهرمانی فاصله گرفت اما حالا به نظر می‌رسد راهی برای بازگشت دوباره پیدا کرده است.
در حال حاضر تیم استوری در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم «Night Wolf» است. فیلمی که او را دوباره با ستاره‌ فیلم‌های پیشینش کوین هارت روبه‌رو می‌کند. احتمالاً تیم استوری در این فیلم به دنبال ساختن خط داستانی شبیه یک اسپین‌آف برای سینمای ابرقهرمانی باشد.

از «Night Wolf»، فیلم ابرقهرمانی و جدید شبکه‌ اس‌تی‌ایکس، انتظار می‌رود کمی هیجان و پیچیدگی به این ژانر پرتکرار (که این سال‌ها از جذابیت همیشگی‌اش بسیار کاسته شده است) اضافه کند.
با توجه به اخبار منتشرشده از کمپانی سازنده فیلم، داستان «Night wolf»، حول محور یک رویاروی و ملاقات خانوادگی می‌چرخد. به گفته‌ آن‌ها این فیلم داستان مردی (با بازی کوین هارت) را روایت می‌کند که پدر همسر آینده‌اش را با هدف فهمیدن گذشته‌ او به‌عنوان یک ابرقهرمان بی‌نام و نشان، برای اولین بار ملاقات می‌کند.
به نظر می‌رسد تیم استوری به‌عنوان کارگردانی باتجربه و کهنه‌کار در فیلم‌های پرهزینه و پرفروش ابرقهرمانی انتخاب بسیار درست و مناسبی برای کارگردانی این فیلم بوده است. او تجربه و توانایی کافی برای نگه‌داشتن خط داستانی فیلم‌های ابرقهرمانی بر پایه فانتزی‌ها را دارد. همکاری قبلی با کوین هارت نیز به این معناست که او بهتر از هر کس دیگری توانایی‌های هارت را می‌شناسد، در کنترل کردن و بازی گرفتن از او بسیار آماده است و می‌تواند اجرای او را در بهترین حالت حفظ کند. از فیلم‌های مشترک استوری و هارت می‌توان به «کوین هارت : به دردم بخند»، «کوین هارت : بگذار توضیح دهم» و «What Now» اشاره کرد. همچنین او کارگردان آثاری چون «سواری باهم» و «مثل یک مرد فکر کن» نیز بوده است.
تیم استوری، کارگردان «چهار شگفت انگیز»، اخیراً فیلم «شفت» (محصول ۲۰۱۹) را هم کارگردانی کرده است. همچنین قسمت بعدی انیمیشن «تام و جری»، محصول جدید کمپانی برادران وارنر را هم کامل کرده است. نویسندگان فیلم «کارآگاه پیکاچو»، دن هرناندز و بنیج سامیت، فیلمنامه‌ فیلم «Night Wolf» را نوشته‌اند البته هنوز تیم بازیگران فیلم کامل نشده است.

شاید انتخاب کوین هارت برای ایفای نقش این مرد آشفته و سراسیمه بسیار مناسب بوده است؛ اما او که امسال ۴۰ ساله خواهد شد در این فیلم نقشی را بازی می‌کند که حداقل ۱۵ سال از خودش بزرگتر است. شاید انتخاب بازیگرانی چون کیث دیوید (فیلم «موجود»)، ریچارد راوندترل (فیلم «شفت»)، دنیس هیزبرت («۲۴»)، فارست ویتاکر یا دنزل واشینگتن برای ایفای چنین نقشی هوشمندانه‌تر بود. همچنین شاید برای نقش پدرزنش، یک ابرقهرمان بازنشسته، انتخاب لوییس گارت بهتر باشد.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil