پیشنهاد فیلم مصطفی زمانی برای آخرهفته

در فیلیمو شات به سراغ سینماگران سرشناس رفته‌ایم تا مخاطبان را با پیشنهاد تماشای آثار سینمایی همراهی کنند.

در این روزها که ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا انتخابی ناگزیر برای میلیاردها نفر از ساکنان کره‌ زمین است، فیلم دیدن احتمالا یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. به همین دلیل در فیلیمو شات به سراغ سینماگران ایرانی سرشناس و خوش‌سلیقه‌ رفته‌ایم تا مخاطبان را با معرفی فیلم برای آخر هفته راهنمایی و همراهی کنند.
پیش از پرداختن به پیشنهاد فیلم مصطفی زمانی باید گفت که او بیش از یک دهه قبل با حضور در سریال «یوسف پیامبر» به چهره‌ای مشهور و محبوب در میان مردم تبدیل شد و بعد از آن کوشید تا با انتخاب‌ها و نقش‌آفرینی‌های متفاوت، جلوه‌های دیگری از توانایی‌های خود را هم در سینما و تلویزیون به نمایش بگذارد. بعد از دو تجربه موفق «شهرزاد» و «نهنگ آبی» در شبکه نمایش خانگی، مصطفی زمانی سال گذشته مشغول نقش‌آفرینی در سریال «کرگدن» بود که پخش آن به‌تازگی پایان یافته است.
نکته جالب توجه در مورد پیشنهاد فیلم مصطفی زمانی برای تماشا در این روزها، تاکید قصه‌ها بر وجود بارقه‌های امید در دل تاریکی است:


بهترین فیلم های ولنتاین | زمانی برای دوست داشتن


«شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان

اقتباسی از کامیک‌های «بتمن» که ماجرای تقابل بتمن و جوکر را به تصویر می‌کشد. بتمن برای نجات گاتام‌سیتی باید جلوی جوکر بایستد که می‌خواهد نشان دهد مردم در میانه‌ آشوب، ذات غیرمتمدن خود را به رخ خواهند کشید. (توضیح از فیلیمو شات)

شوالیه تاریکی

«رستگاری از شاوشنک» به کارگردانی فرانک دارابونت

یکی از محبوب‌ترین آثار دهه‌ نود و متفاوت‌ترین فیلم‌ها درباره زندگی و فرار از زندان با نقش‌آفرینی تیم رابینز و مورگان فریمن که بر اساس داستانی از استیون کینگ ساخته شده‌است. (توضیح از فیلیمو شات)

«فارست گامپ» به کارگردانی رابرت زمه‌کیس

داستان سفر معصومانه‌ فارست گامپ (با بازی تام هنکس) که باورش به ذات زندگی او را در تمام بحران‌ها حفظ می‌کند و باعث می‌‌شود که به شکل‌های گوناگون، جامعه پیرامون‌اش را تحت‌تاثیر قرار دهد. (توضیح از فیلیمو شات)

فارست گامپ

«فهرست شیندلر» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ در روایت خود از تاریک‌ترین فاجعه بشری قرن بیستم، باز هم روزنه‌هایی امید را پیدا می‌کند و نشان می‌دهد که یک سرمایه‌دار چگونه سعی می‌کند تا جان یهودی‌ها را از دست نازی‌ها نجات دهد. (توضیح از فیلیمو شات)

«آنی هال» به کارگردانی وودی آلن

یکی از بهترین کمدی-رمانتیک های تاریخ سینما، از محبوب و تحسین‌شده‌ترین آثار کارنامه‌ وودی آلن و برنده چندین جایزه اسکار که به پیچیدگی‌های ذات رابطه و نیازهای متقابل انسان‌ها به همدیگر می‌پردازد. (توضیح از فیلیمو شات)

آنی هال

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. mehdi می‌نویسد

    رستگاری از شاوشنک هر بار ببینی جذابه

fosil