تایکا وایتیتی فیلم جدید «جنگ ستارگان» را کارگردانی خواهد کرد

دو کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم اعلام کرده‌اند که تایکا وایتیتی کارگردان فیلم جدید «جنگ ستارگان» خواهد بود؛ او در نوشتن فیلمنامه هم با کریستی ویلسون کارنز مشارکت می‌کند.

دو کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم اعلام کرده‌اند که تایکا وایتیتی کارگردان فیلم جدید «جنگ ستارگان» خواهد بود؛ او در نوشتن فیلمنامه هم با کریستی ویلسون کارنز مشارکت می‌کند. ویلسون کارنز امسال نامزد دریافت اسکار بهترین فیلمنامه اصلی برای «۱۹۱۷»، فیلم تحسین‌شده سم مندس بود.
در ژانویه گذشته شایعه پخش شد مبنی بر اینکه وایتیتی پس از پیوستن به سریال «مندلورین» به‌عنوان صداپیشه یک نقش و البته کارگردان بعضی قسمت‌های این سریال، گوشه چشمی به فیلم جدید «جنگ ستارگان» هم دارد. «جنگ ستارگان» به وایتیتی فرصت حضور در شاهکار موفق دیگری از دیزنی را خواهد داد؛ پیش از این، او در دنیای سینمایی مارول با فیلم‌های «ثور: راگناروک» و «ثور: عشق و طوفان» حضور داشته است.


نقد و بررسی سریال راگناروک | افسانه‌های قدیمی در قالبی جدید


وایتیتی در سال گذشته، اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای فیلم تحسین‌شده «جوجو خرگوشه» به‌دست آورد. همچنین قبل از اینکه با فیلم «ثور: عشق و طوفان» وارد دنیای سینمایی مارول شود، با تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم «جوجو خرگوشه» یعنی سرچلایت پیکچرز در پروژه «Next Goal Wins» همکاری داشت؛ فیلم «Next Goal Wins» اقتباسی از یک فیلم بریتانیایی و مستند با همین عنوان در سال ۲۰۱۴ بود. در نسخه جدید، مایکل فاسبندر در نقش توماس روگن (مربی هلندی فوتبال) ظاهر می‌شود و سعی دارد با خالی کردن ته دل بازیکنان و ترساندن آن‌ها، تیم ملی فوتبال ساموآی آمریکا را از بازنده همیشگی مسابقات به تیمی تبدیل کند که تک‌تک بازیکنانش ستاره‌های حرفه‌ای فوتبال شوند.

وایتیتی هشت قسمت از اولین فصل سریال «مندلورین» را کارگردانی کرده است؛ این سریال، به همت جان فاورو ساخته، نوشته و تهیه شده است. جان فاورو نیز همانند وایتیتی با فیلم‌های «مرد آهنی ۱» و «مرد آهنی ۲» با دنیای سینمایی مارول همکاری داشته است. با توجه به خبرهای اخیر، جاستین دیلارد و ریان جانسون نیز از نویسندگانی هستند که با فیلم‌های «جنگ ستارگان» همکاری خواهند داشت.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil