همکاری فیلیمو و انجمن اوتیسم ایران

در راستای مسئولیت اجتماعی فیلیمو و با همکاری انجمن اوتیسم ایران، صفحه‌ای مخصوص با محتواهایی درباره اوتیسم، در این سرویس وی‌او‌دی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در راستای مسئولیت اجتماعی فیلیمو و با همکاری انجمن اوتیسم ایران همزمان با ماه آوریل، ماه جهانی اوتیسم (۱۴ فرودین تا ۱۴ اردیبهشت) فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی با موضوع اوتیسم در راستای ایجاد آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به این اختلال، صفحه مخصوصی به نام اوتیسم در وی او دی فیلیمو آغاز به کار کرد.

در این صفحه، ۱۰ عنوان فیلم و سریال به نام‌های «طاقت بیار لطفا»، «دکتر خوب»، «زیگ زاگ»، «حسابدار»، «جاخالی درباره جاخالی»، «مرد بارانی»، «من خان هستم»، «مولی»، «رمز مرکوری»، «مری و مکس» و «شکلات» بارگذاری شده است؛ این لیست از فیلم‌ها و سریال‌ها در آینده نزدیک کامل‌تر خواهد شد.

فیلیمو تاکنون با انتشار فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله «مانکن»، «نهنگ آبی»، «دل»، «احضار»، «۲۳نفر»، «مطرب»، «دوپاپ»، «شیرشاه» و…برای ناشنوایان و نابینایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده است و هرروز مجموعه فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری را برای مخاطبان خود مناسب‌سازی و آماده‌سازی می‌کند؛ همکاری فیلیمو و انجمن اوتیسم ایران می‌تواند آغازگر مسیری تازه برای مخاطبان این سرویس وی‌او‌دی باشد.

علاقه‌مندان به موضوع اوتیسم می‏‌توانند جهت استفاده از این آثار با مراجعه به نشانی https://www.filimo.com/tag/Autism از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil