یک تریلر روانشناسانه با حضور دیزی ریدلی

سازندگان فیلم «آماده باشی یا نه» می‌خواهند فیلمی با اقتباس از رمان کامیلا گریب بسازند.
مت بتینلی-اولپین، تایلر جیلت و چاد ویلا، فیلم جدید «The Ice Beneath Her» را تهیه و کارگردانی خواهند کرد. همچنین تولیدکنندگان در حال رایزنی با دیزی ریدلی برای ایفای نقش در این تریلر روانشناسانه هستند. کمپانی اس‌تیایکس انترتینمنت هم توانسته است طی یک مشاجره مزایده‌ای سرمایه‌گذاری آن را بر عهده بگیرد.
فیلم بر اساس رمانی از کامیلا گریب (نویسنده سوئدی) ساخته خواهد شد که در سال ۲۰۱۵ نوشته شده است. این کتاب، اولین رمان انگلیسی‌زبان اوست که آن را به‌تنهایی تالیف کرده است. کیتلین پریش (نویسنده و تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی سوپرگرل و «The Red Line»)، فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از کتاب کامیلا گریب نوشته است.


بررسی فیلم بی گناهان


این کتاب، داستان روانشناسی را روایت می‌کند که به مجرمان و تبهکاران برای حل گره‌های درون پرونده‌ی قضاییشان کمک می‌کند. در ادامه، زن روانشناس قصه وارد پرونده قتلی می‌شود که جزئیاتش شباهت انکارناپذیری با پرونده قتل ۱۰ سال پیش دارد که هنوز هم بسته نشده است. او مجبور می‌شود به دنبال رئیس بخش اجرایی یک فروشگاه زنجیره‌ای بگردد که به‌صورت مبهم و مرموز گم شده است. مرد کاریزماتیک و جذابی که در برقراری هر نوع رابطه‌ای با زنان اطرافش کوتاهی نکرده است. زن روانشناس، در پی پیدا کردن این مرد، با زنی روبه‌رو می‌شود که او نیز به دنبال همین مرد می‌گردد؛ مردی که یک ماه قبل از غیب شدنش با او وارد رابطه‌ای عاشقانه شده بود.
اندرو لازا در تهیه این فیلم با چاد ویلا، تایلر جیلت و مت بتینلی-اولپین همکاری کرده است. درو سایمون، کوین ساور و سم براون نیز به‌عنوان نمایندگان کمپانی اس‌تی‌ایکس انترتیمنت سرپرستی پروژه را بر عهده دارند.


آلیسیا ویکاندر در دنباله فیلم توم ریدر حضور دارد


احتمالا قراراست دیزی ریدلی را که آخرین بار در فیلم «جنگ ستارگان : خیزش اسکای واکر» ایفای نقش کرده بود، در فیلم علمی-تخیلی جدید کمپانی لاینزگیت با نام «آشوب مدام» و در نقش مقابل تام هالند ببینیم. این فیلم که توسط داگ لیمان کارگردانی شده است، در حال حاضر مراحل پس از تولیدش را طی می‌کند و احتمالاً در سال ۲۰۲۱ نمایش داده خواهد شد.


منبع: The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil