نسخه جدید فیلم دیگران در راه است

سرمایه‌گذاری هنگفت برای خرید حقوق بازسازی فیلم «دیگران» نشان می‌دهد که روایتی مدرن از آن داستان هم می‌تواند جذاب باشد.

همانطور که واکنش‌های منفی به طرح مساله بازسازی فیلم «شب شکارچی» را منصفانه می‌دانستیم، به‌راحتی می‌توانیم تصور کنیم واکنش‌ها به ساخت نسخه جدید و بازسازی فیلم «دیگران» چه خواهد بود. «The Others» محصول سال ۲۰۰۱ در ژانر وحشت است که در زمان خود بسیار مورد تحسین قرار گرفت و نیکول کیدمن توانست هم بر منتقدان و هم بر تماشاگران تاثیر مثبتی بگذارد.

سال بعد، بیستمین سالگرد ساخت فیلم «دیگران» به کارگردانی آلخاندرو آمنابار است؛ فیلمی که ترس و دلهره را به دل‌هایمان انداخت. گریس (با بازی نیکول کیدمن) بیوه‌ای از دوران جنگ است که بچه‌هایش را به خاطر بیماری نادر «حساسیت به نور» در عمارت دورافتاده‌ای پنهان کرده. با ورود سه خدمتکار اسرارآمیز، پرده از رازهای وحشت‌آور خانه برداشته می‌شود…
برای اشخاصی که هنوز موفق به دیدن این فیلم نشده‌اند تنها یک حرف برای گفتن داریم: فیلم را ببینید! این پیشنهاد، علاوه بر تجربه شخصی، حاصل سرمایه‌گذاری هنگفت کمپانی Sentient Entertainment برای خرید حقوق بازسازی فیلم «دیگران» است که نشان می‌دهد روایتی مدرن از آن داستان هم می‌تواند بسیار جذاب باشد.


نقد و بررسی فیلم شکارچی شب


رنه تب از شرکت Sentient گفت: «باعث افتخار من است که مشغول به کار روی «دیگران»، محبوب‌ترین فیلم رعب‌آور زندگی‌ام شوم و این بازسازی را برای بیننده‌های جدیدی روی پرده سینما ببرم. کمی غیرطبیعی و ترسناک است که موضوع آن چقدر با شرایط امروزی ما همخوانی دارد: انزوای خودخواسته، پارانویا و ترس؛ و از همه بیشتر نیاز شدید ما به محافظت از خود و بچه‌هایمان در مقابل آسیب. ما مشتاق هستیم تا لایه‌های پنهان گریس، کاراکتر اصلی فیلم را بشکافیم؛ کسی که با رنج و روح سرکشش احساس دلسوزی عمیقی به مخاطبین می‌دهد.»


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil