راب لو و رایان مورفی در حال ساخت نسخه‌ جدید مستند «ببر پادشاه» هستند

«تایگر کینگ» یکی از مجموعه‌های موفق نت‌فلیکس است.

این روز‌ها دو چیز بر سر زبان‌ها افتاده است؛ شیوع ویروس کووید ۱۹ و مستند «ببر پادشاه» با عنوان اصلی «Tiger King» محصول سرویس استریمینگ نت‌فلیکس. مدت زیادی است که مردم فقط تمایل دارند درباره‌ ویروس جهانی کرونا که جان هزاران نفر را در سرتاسر دنیا گرفته، صحبت کنند، اما حالا نوبت به مجموعه مستند «تایگر کینگ» رسیده است؛ مستندی که داستان عجیب و دیوانه‌وار یک مسئول باغ‌وحش به نام جو اگزاتیک را روایت می‌کند. ازآنجایی‌که هالیوود تمایل دارد از هر چیزی که مورد استقبال قرار می‌گیرد پول دربیاورد، شنیدن خبر ساخت نسخه‌ جدید مستند «ببر پادشاه» توسط راب لو و رایان مورفی چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. با فیلیمو شات همراه باشید.  


بنا بر گزارش مجله اینترنتی پلی‌لیست، راب لو تصمیم گرفته است بخشی از اوقات قرنطینه خانگی خود را  صرف پوشیدن لباس‌هایی شبیه به جو اگزاتیک کند و عکس‌هایی که با ژست‌ «تایگر کینگ» گرفته را در اینستاگرام منتشر کند. علاوه بر این، او به طرفدارانش گفته که قرار است به همراه رایان مورفی، خالق سریال «داستان ترسناک آمریکایی»، ساخت نسخه‌ جدید مستند «ببر پادشاه» را آغاز کنند. راب لو در توضیح عکس‌هایش نوشته است: «رایان مورفی و من می‌خواهیم این داستان دیوانه‌وار را از دریچه نگاه خودمان بسازیم. منتظر باشید!»

کارنامه حرفه‌ای راب لو پر از بازی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بزرگ است اما مردم احتمالاً مورفی را بیشتر به خاطر سریال‌هایی که خلق کرده است می‌شناسند؛ سریال‌هایی مانند «داستان جنایی آمریکایی»، «داستان ترسناک آمریکایی»، «گلی» و «سیاستمدار» که اخیراً از سوی نت‌فلیکس منتشر شده است. درواقع او یکی از معدود تهیه‌کنندگان جهان است که می‌تواند تقریباً هر کاری که دلش بخواهد را انجام دهد.

نکته جالب ماجرا در مورد قرارداد انحصاری مورفی با نت‌فلیکس است؛ موقعیتی که ممکن است شروع کار ساخت نسخه‌ جدید مستند «ببر پادشاه» را برای او آسان‌تر کند. البته راب لو با تأکید روی عبارت «نسخه‌ خودمان از این داستان دیوانه‌وار» به این پروژه اشاره‌کرده است؛ موضوعی که باعث می‌شود این فکر به ذهنمان خطور کند که شاید مورفی و لو به‌جای اقتباس واقعی از داستان، به دنبال ساخت نسخه اقتباسی از تیتر خبرها هستند.

درهرصورت، چیزی که واضح است آنها تنها کسانی نیستند که از مستند «تایگر کینگ» اقتباس خواهند کرد؛ ایام قرنطینه این فرصت را برای افراد زیادی فراهم آورده تا با اقتباس از این مجموعه مستند، نسخه‌ای مخصوص به خود بسازند. «ببر پادشاه» مجموعه‌ای است که اقتباس از آن بسیار راحت است؛ هر سریال، فیلم، تئاتر یا اُپرایی که از آن بسازید، جذاب خواهد بود.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil