جیسون بیتمن از پایان قریب‌الوقوع سریال «اوزارک» خبر داد

جیسون بیتمن، بازیگر و کارگردان برنده گلدن گلوب، طی مصاحبه‎‌ای به پایان قریب‌الوقوع سریال «اوزارک» با عنوان اصلی «Ozark» اشاره‌کرده است.

این موضوع که نت‌فلیکس طبق چه فرمولی تصمیم می‌گیرد یکی از سریال‌هایش را تمدید کند، تقریباً به‌اندازه نحوه تعیین تعداد مخاطبان این سرویس استریمینگ اسرارآمیز است. پیش‌ازاین، در مورد اینکه نت‌فلیکس هر نوع ایده‌ای را می‌خرد و بدون توجه به میزان مسخره بودن طرح کلی داستان، ده فصل آن را تمدید می‌کند جوک‌هایی ساخته‌شده بودند؛ اما این روزها به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت به‌صورت تصادفی و ناگهانی پروژه‌ها را بدون هیچ دلیل مشخصی (مانند تحسین منتقدها، تعداد بینندگان یا کسب جوایز) لغو یا تمدید می‌کنند؛ موضوعی که برای سریال «اوزارک» با عنوان اصلی «Ozark» در حال رخ دادن است. جیسون بیتمن، بازیگر اصلی این مجموعه، طی مصاحبه‎‌ای به پایان قریب‌الوقوع سریال «اوزارک» اشاره‌کرده است. با فیلیمو شات همراه باشید.


نت‌فلیکس به‌تازگی و باوجود بازخوردهایی نه‌چندان گرم، فصل جدید سریال «لاک و کلید» را تمدید کرده است. این در حالی است که فصل سوم سریال درام و جنایی «اوزارک» بهترین بازخوردها را در میان مجموعه‌های در حال پخش از آن خود کرده است و بااین‌وجود، هنوز حرفی از تمدید این سریال نیست. اگرچه جیسون بیتمن، بازیگر و کارگردان «اوزارک» به تمدید شدن این سریال امیدوار است، اما او معتقد است که این مجموعه قرار نیست برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند و ما در حال حاضر در میانه داستان آن هستیم.


همه چیز درباره گلدن گلوب ۲۰۲۱ + لیست برندگان


بیتمن در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Collider در مورد نقش‌هایش در سریال‌های «بیگانه» و «اوزارک» داشته، از قابلیت‌های بالای فصل چهارم سریال «اوزارک» صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفته است: «هنوز به‌صورت رسمی صحبتی از تمدید فصل ۴ نشده و ما با امید به اینکه سریال تمدید خواهد شد مشغول به کار هستیم. روال کار در نت‌فلیکس این‌گونه است که تا پخش اولیه یک سریال منتظر می‌مانند و اطلاعات هفته‌های دوم، سوم و چهارم را برای بررسی جمع‌آوری می‌کنند؛ بدین شکل مشخص می‌شود که آیا برای یک فصل دیگر تعداد مخاطب کافی وجود دارد یا خیر. من تصور می‌کنم که ما هم‌اکنون در آن برهه زمانی هستیم. اما می‌دانم که کریس ماندی (شورانر سریال) و تیم او به‌سختی مشغول کار هستند تا در صورت تمدید رسمی، فصل چهارم سریال را قوی‌تر از قبل بسازند.»

صرف‌نظر از فصل چهارم، بیتمن نمی‌داند که چه چیزی در انتظار او و سریال است. او توضیح داد: «این سؤال را باید از کریس ماندی پرسید. اما من فکر می‌کنم او هیچ‌گاه برای آخر داستان طرحی خاص و کامل در نظر نداشته است. به نظر من او تا حدودی می‌دانست که درنهایت، داستان را باید تا کجا ادامه دهد، اما نقشه مشخصی برای جزئیات داستان در ذهنش ترسیم نکرده بود. از قبل مشخص نبود که این سریال چند فصل ادامه پیدا خواهد کرد؛ سه فصل، چهارفصل، پنج فصل … یا چیزی در همین حدود.»

صحبت‌های بیتمن بدین معنی است که این سریال در میانه داستان خود قرار دارد و به‌احتمال‌زیاد شاهد پایان قریب‌الوقوع سریال «اوزارک» خواهیم بود. همان‌طور که بیتمن گفته است، آن‌ها همیشه می‌دانستند که این سریال برای روایت دستان خود به چیزی بیشتر از بیست قسمت نیاز دارد. او در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرده است: «من مطمئن نیستم که داستان چه زمانی و در کجا تمام می‌شود، اما با توجه به اطلاعاتی که داریم، به نظر نمی‌رسد «اوزارک» یک سریال دوازده فصلی باشد».


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. magic می‌نویسد

    یکی از بهترین سریالهایی که تا حالا دیدم امیدوارم برای فصل چارم تمدید بشه

  2. احسان می‌نویسد

    یکی از ویژگیهای یه سریال مهیج و دیدنی استفاده هر جه کمتر از تخیل در اون سریال هست . مسئله ای که در سریال اوزارک در حد اعلای خودش رعایت شده. اونقدر در این سریال مسائل مختلف راحت بیان میشه و نمایش داده میشه که بیننده به راحتی میتونه خودش رو جای هر کدام از بازیگرها قرار بده. فیلمنامه به شدت قوی و بازی حیرت انگیز هنرمندان این سریال باعث میشه دنبال کنندگان این سریال به شدت منتظر فصل جدید آن باشند .

  3. ممد می‌نویسد

    این سریال شاهکاره
    تمدیدش نکنن خیلی افتضاح میشه
    داستان بشدت نمیه ناقص خواهد بود

fosil