رایان رینولدز تاریخ اکران جدید فیلم «مرد آزاد» را اعلام کرد

رایان رینولدز با انتشار یک توییت، ویدیویی را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که تاریخ اکران جدید فیلم «مرد آزاد» روز ۱۱ دسامبر خواهد بود.

به نظر می‌رسد اگرچه ما در خانه قرنطینه شده‌ایم و دنیا در حال حرکت به سمت یک هرج‌ومرج بزرگ است، اما حداقل می‌توانیم از دانستن این موضوع که شخصیت‌های غیرقابل‌کنترل در دنیای بازی‌های ویدیویی نیستیم خوشحال باشیم؛ قضیه‌ای که برای رایان رینولدز صدق نمی‌کند. او در فیلم «مرد آزاد» با عنوان اصلی «Free Guy» نقش یک شخصیت غیرقابل‌کنترل توسط بازیکن را ایفا می‌کند؛ فردی که در آپارتمان خود می‌نشیند، درحالی‌که بیرون از خانه، دنیا در اغتشاش است و چیزهای زیادی منفجر می‌شوند. بازیگر فیلم «ددپول» با انتشار یک توییت، ویدیویی از فیلم جدیدش به اشتراک گذاشته و تاریخ اکران جدید فیلم «مرد آزاد» را اعلام کرده است. با فیلیمو شات همراه باشید.


رینولدز اخیراً در حساب کاربری توییتر خود ویدیویی را به اشتراک گذاشته است تا ما را با فضای فیلم «مرد آزاد» آشنا کند؛ او در این کلیپ از دنیای به آشوب کشیده شده و خشنی که کاراکترش در آن زندگی می‌کند رونمایی کرده است. یکی از چیزهای جالبی که در این ویدیو به چشم می‌خورد استفاده از لوگوی استودیوی قبلی است. این لوگو طعنه‌ای آشکار به زمانی است که «مرد آزاد» هنوز یکی از فیلم‌های شرکت فاکس بود. همچون اکثر پروژه‌های فعلی سینمای جهان، تاریخ اکران فیلم «مرد آزاد» نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. رینولدز در توییت خود نوشته است: «تاریخ اکران جدید فیلم «مرد آزاد» روز ۱۱ دسامبر تعیین‌شده است. این کلیپ به طرز عجیبی مناسب شرایط فعلی جهان است. این ویدیو، نهایی نیست و ما مدتی قبل آن را تدوین کرده بودیم (زمانی که هنوز کلمه «فاکس» قبل از نام شرکت «قرن بیستم» دیده می‌شد). لوگوها را نادیده بگیرید. از دوستانم در شرکت Aspect به خاطر تدوین این کلیپ بسیار متشکرم.»

فیلم «مرد آزاد» توسط شاون لوی (کارگردان فیلم «شب در موزه»)  ساخته خواهد شد. مت لیبرمن (نویسنده فیلم در انتظار اکران «اسکوب!») و زک پن (نویسنده فیلم «بازیکن شماره یک آماده») از نویسندگان فیلم هستند. رایان رینولدز در کنار بازیگران دیگری ازجمله جودی کومر (هنرپیشه فیلم «کشتن ایو»)، جو کی‌یری (بازیگر سریال «چیزهای عجیب»)، لیل رل هاوری (بازیگر فیلم «برو بیرون») و تایکا وایتیتی (کارگردان فیلم «جوجو خرگوشه») در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند.

فیلم «مرد آزاد» داستان یک متصدی بانک به نام گای را روایت می‌کند که زندگی‌اش را تک‌وتنها می‌گذراند. روزی از روز‌ها، گای متوجه می‌شود که درواقع یکی از شخصیت‌های فرعی یک «بازی ویدیویی جهان باز» به اسم «شهر آزاد» است. همانطور که رینولدز اشاره کرد، تاریخ اکران جدید فیلم «مرد آزاد» ۱۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ تعیین‌شده است.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil