نوروز ۹۹ با مستند فوتبالی عادل فردوسی‌پور در فیلیمو

مستند «روز بازی؛ بارسلونا از درون»، لحظاتی حساس از فصل ۱۹-۲۰۱۸ باشگاه بارسلونا را با تصاویری نزدیک از زندگی بازیکنان در هشت قسمت به تصویر کشیده است.

سال ۹۸ برای بخش ورزشی فیلیمو با اتفاق‌های مهمی همراه بود؛ مستندهای پرتعداد ورزشی با دوبله و گزارش عادل فردوسی‌پور و برنامه پربیننده «کلاسیکو» که به مناسبت بازی جذاب ال‌کلاسیکو آماده شده بود و توانست رکورد تعداد بیننده در شبکه نمایش خانگی را بشکند، از جمله این اتفاق‌ها بود. بعد از آنکه مستندهای متفاوتی از جمله مستند «مارادونا» و «فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸» که با روایت عادل فردوسی‌پور در فیلیمو منتشر شد، حالا نوبت به یک مستند جذاب فوتبالی از داخل باشگاه پرطرفدار بارسلونا رسیده است. مستند «روز بازی؛ بارسلونا از درون» را هم عادل به همراه تیم دوبله‌ای که مدیریت آن با وحید منوچهری است روایت کرده و از پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۹۸ در فیلیمو منتشر خواهد شد.

مستند «روز بازی؛ بارسلونا از درون» لحظاتی حساس از فصل ۱۹-۲۰۱۸ باشگاه بارسلونا را با تصاویری نزدیک از زندگی بازیکنان این تیم مثل مسی، پیکه، ترشتگن و سوارز، در هشت قسمت به تصویر کشیده است. محتوای کاملاً جدید و اختصاصی این مستند که در استودیوی باشگاه بارسلونا تولید شده، دسترسی بی‌سابقه‌ای به لحظات خصوصی و پشت‌صحنه موفقیت‌ها و چالش‌های تیم را در اختیار مخاطبان می‌گذارد. این مستندِ هشت‌قسمتی، با نگاهی تازه به فرهنگ و فلسفه بارسا، مسیر باشگاه و بازیکنان را در راه رسیدن به اهدافشان در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نمایش می‌دهد و روایت خاص و پرکشش عادل فردوسی‌پور، آن را جذاب‌تر کرده است.

اولین قسمت این مستند، پنجشنبه ۲۹ اسفند منتشر می‌شود و برنامه انتشار آن به ترتیب: قسمت دوم جمعه اول فروردین، قسمت سوم دوشنبه چهارم فروردین، قسمت چهارم چهارشنبه ششم فروردین، قسمت پنجم جمعه هشتم فروردین، قسمت ششم یکشنبه دهم فروردین، قسمت هفتم سه‌شنبه دوازدهم فروردین و قسمت آخر آن جمعه پانزدهم فروردین خواهد بود.
مستند «روز بازی؛ بارسلونا از درون» سومین همکاری فیلیمو با عادل فردوسی‌پور در قالب دوبله و روایت مستندهای جذاب و به‌روز فوتبالی است که در سال جدید هم با عناوین متعدد دیگر ادامه‌دار خواهد بود.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil