همه‌چیز درباره «همگناه»؛ رازهای خانواده بزرگ صبوری

تمام شهر از «هم گناه» پر شده است.

سریال «همگناه» مصطفی کیایی، روح تازه‌ای به شبکه نمایش خانگی خواهد دمید

تمام شهر از «هم گناه» پر شده است؛ پرویز پرستویی دوباره نقش‌آفرینی در یک سریال را پذیرفته و برای اولین بار مخاطبان نمایش خانگی را برای تماشای اثرش انتخاب کرده است. او این بار «فریبرز صبوری»، مرد بزرگ خانواده صبوری است که رازهای گذشته‌اش، شرایط زندگی همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خانواده بزرگ صبوری به شغل آبا و اجدادی‌شان یعنی فروش گل و گیاه مشغول‌اند و شرکت بزرگ صادرات و واردات آن‌ها تمام اعضای خانواده را درگیر کرده است. صبوری‌ها اما، هرکدام داستان‌های زیادی برای تعریف کردن دارند؛ گذشته خانواده صبوری با فرید، فریده، فریبرز و فرهاد همراه است و زندگی امروزی را می‌سازد که در سریال «همگناه» از آن‌ها می‌بینیم.

سریال همگناه

تنها دو روز به انتشار این سریال کاملا متفاوت در شبکه نمایش خانگی باقی مانده و قرار است فیلیمو از دوشنبه ۵ اسفندماه به‌صورت هفتگی میزبان یکی از منحصربه‌فردترین سریال‌های سال ۹۸ باشد؛ سالی که با «هیولا» فضای طنز را وارد شبکه نمایش خانگی کرد و با سریال‌های عاشقانه «مانکن» و «دل» ادامه پیدا کرد، حالا قرار است درامی خانوادگی و پربازیگر را در روزهای پایانی عرضه کند تا فضای فعلی را برای مخاطبان فیلیمو به‌کلی تغییر دهد. «هم گناه»، روح تازه‌ای را به سریال‌های ایرانی خواهد دمید. نه‌فقط در مقیاس نمایش خانگی بلکه در مقایسه با سریال‌های خارج از این مدیوم هم خواهد درخشید؛ چراکه ستاره‌های سینما و تئاتر و تلویزیون، با این درام خانوادگی همراه شده‌اند تا دوباره همه‌جا حرف از یک داستان پررمز و راز و نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز آن‌ها باشد.

ارزشمند بودن اولین تجربه

سریال‌سازی مصطفی کیایی، نشان از پختگی این کارگردان و رسیدن به دوران جدیدی از کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد. کیایی را بیشتر با آثار اجتماعی‌اش می‌شناسیم و جوایزی که با همین آثار از دوره‌های متفاوت جشنواره فیلم فجر کسب کرده است؛ او به‌تازگی فیلم پرفروش «مطرب» را اکران و رکورد فروش کمدی سینما را جابه‌جا کرده است. مصطفی کیایی، برای اولین بار، یک سریال ۲۴ قسمتی را کارگردانی کرده و شبکه نمایش خانگی را برای انتشار آن انتخاب کرده است تا نشان دهد آشنایی با مخاطبی که در همه دوران کاری‌اش پیدا کرده حالا در مسیر آرام و متفاوت سریال «همگناه» ادامه پیدا خواهد کرد.

محسن کیایی هم علاوه بر ایفای نقش آرمان صبوری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کاراکترهای سریال «همگناه» ، به‌طور مشترک با علی کوچکی فیلمنانه را نوشته است؛ تسلط کافی او بر فیلمنامه در کنار کارگردانی برادرش، یک وزنه سنگین و موثر در این پروژه محسوب می‌شود. این نقاط قوت، در کنار بازیگران مطرح «هم گناه» همه‌چیز را آماده کرده‌اند تا شاهد اثر ماندگار دیگری در شبکه نمایش خانگی باشیم.

پرویز، هدیه، حبیب و دیگران

جمع بازیگران سریال «همگناه» جمعی متمایز، جذاب و پرنکته است. پرویز پرستویی و حبیب رضایی از مهم‌ترین بازیگران آن هستند؛ پرویز پرستویی با «هم گناه» برای اولین بار به شبکه نمایش خانگی می‌آید و هدیه تهرانی بعد از دوره طولانی ۸ ساله دوری از این مدیوم، حالا دوباره با پذیرش نقش زیبا فخری به نمایش خانگی برمی‌گردد. حبیب رضایی، دیگر بازیگر اصلی «هم‌گناه» است که ایفای نقش او در کنار حاج کاظم «آژانس شیشه‌ای» در خاطره جمعی ما بسیار ماندگار شده؛ او حالا و بعد از گذشت بیش از بیست سال، دوباره در «هم گناه» به همراه پرویز پرستویی ظاهر می‌شود. کاراکترهای این دو بازیگر، نزدیک و به هم گره‌خورده هستند و قرار است تمام خاطرات گذشته را برایمان تداعی کنند. همچنین «هم‌گناه» گروه تازه‌ای از بازیگران را هم معرفی می‌کند که همگی از هنرمندان جوان و بااستعداد تئاتر هستند.

سریال همگناه

وقت تماشا

سریال «هم گناه» از دوشنبه پنجم اسفندماه (یعنی فقط دو روز دیگر) در فیلیمو منتشر می‌شود تا با این درام خانوادگی و پیچیدگی‌های رازآلود خانواده صبوری همراه شویم و روزهای پایانی سال را به تماشای آن بگذرانیم. از حالا تا پایان این سریال بیست‌وچهار قسمتی، فیلیمو هر دوشنبه میزبان همه تماشاگران و دنبال کنندگان «هم‌گناه» خواهد بود و دسترسی به قسمت‌های منتشرشده آن، از طریق لینک زیر امکان‌پذیر است.


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. عرفان می‌نویسد

    کاشکی معرفی نامه های این سریال و بقیه سریال های معتبر نمایش خانگی رو هم ایجاد میکردید

fosil