همکاری جود لا و تایکا وایتیتی

جود لا در حال مذاکره برای بازی در سریال تلویزیونی «فیلمساز» با همکاری تایکا وایتیتی، کارگردان «جوجو خرگوشه» است.

درحالی‌که فصل دوم سریال «پاپ جدید» به‌زودی در شبکه اچ‌بی‌او به نمایش درمی‌آید، جود لا بر روی پروژه تلویزیونی بعدی خود متمرکز شده و با یکی از پرطرفدارترین کارگردان‌های هالیوود در حال همکاری است.
منابعی به ورایتی گفته‌اند که جود لا در حال مذاکره برای بازی در سریال تلویزیونی «فیلمساز» با همکاری تایکا وایتیتی، کارگردان «جوجو خرگوشه» است. وایتیتی برای تهیه کنندگی و کارگردانی بعضی از قسمت‌های این مجموعه اعلام آمادگی کرده؛ البته هنوز مشخص نیست که ساخت سریال «فیلمساز» از چه زمانی شروع می‌شود و وایتیتی چند قسمت آن را کارگردانی می‌کند. تایکا و پیتر وارن، فیلمنامه را به‌صورت مشترک می‌نویسند.

همچنین جود لا هم در تهیه‌کنندگی سریال شرکت دارد. شو تایم در مورد این پروژه اظهارنظری نکرده است. اریک گیتر‫ هم یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این پروژه است. سریال بر اساس رمان مصوری به نام «فیلمساز» از جیمز کالاهان و ریک اسپیرز ساخته می‌شود.
به گفتهٔ منابع آگاه، این سریال از لحاظ زاویه دید فیلم‌سازی تجربه‌ای جدید و منحصربه‌فرد است و کاراکتری که توسط جود لا بازی می‌شود، هجوی بر هالیوود است. مشخص نیست که ساخت سریال «فیلمساز» چه زمانی شروع می‌شود، زیرا جود لا در حال آغاز فیلمبرداری بخش سوم سری «جانوران شگفت‌انگیز» است و وایتیتی هم اواخر امسال ساخت «ثور، عشق و طوفان» را آغاز خواهد کرد.

جود لا تا بدین جا، سال ۲۰۲۰ را با قدرت آغاز کرده است؛ شروعی با فصل دوم سریالش «پاپ جدید» در اچ‌بی‌او که جان مالکوویچ هم در آن هنرنمایی می‌کند. درزمینه فیلم هم، اخیراً در نقش مقابل بلیک لایولی در فیلم ژانر دلهره‌آورِ «بخش ریتم» ظاهر شده است و همچنین در جشنواره فیلم ساندس با فیلم «آشیانه» شرکت داشت. او در سال ۲۰۱۹ اولین حضورش در فیلم‌های مارول را با «کاپیتان مارول» ثبت کرد.
وایتیتی جایزهٔ اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای فیلم «جوجو خرگوشه» برده است و همچنین به‌تازگی تولید فیلم کمدی-درام «گل بعدی می‌بره» را با کمپانی فیلمسازی سرچ‌لایت پیکچرز و بازی مایکل فاسبندر به‌پایان رسانده است. او در حال حاضر با کریس همسورث در حال نوشتن «ثور، عشق و طوفان» است و نقش ثور را به‌عنوان خدای رعدوبرق ادامه می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم، تا پایان امسال به مرحلهٔ تولید برسد.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil