اسپایک لی و ساخت فیلم «اتوپیای آمریکایی»

خبر ساخت یک تاتر-کنسرت از دیوید برن با عنوان «اتوپیای آمریکایی» توسط اسپایک لی به گوش می‌رسد.

خبر ساخت یک تاتر-کنسرت از دیوید برن با عنوان «اتوپیای آمریکایی» توسط اسپایک لی به گوش می‌رسد. این فیلم، بر اساس یکی از نمایش‌های برادوی ساخته می‌شود و اسپایک لی علاوه بر کارگردان، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده اجرایی آن هم خواهد بود. فیلم «اتوپیای آمریکایی» توسط استودیو رادیکال مدیا ساخته خواهد شد و شرکت فیلم‌سازی ریور رود اینترتینمنت و گروه موسیقی وارنر هم در تامین مالی این فیلم نقش دارند. با فیلیمو شات همراه باشید.


دیوید برن در این باره می‌گوید: «نمی‌توانم باور کنم. بهتر از این نمی‌شد. احساس می‌کنم با وجود کارگردانی اسپایک لی و شرکت پارتیسیپنت (۲ تیم و اگر گروه موسیقی ما را هم اضافه کنید، ۳ تیم) مشغول همکاری برای ساخت اثری هستند که از نظر من بسیار مهم و تکان‌دهنده خواهد بود؛ چیزی که کسی تابه‌حال مانندش را ندیده است.»

نمایش این تاتر-کنسرت از ماه اکتبر آغاز شده است و تا ۱۶ فوریه در تئاتر هودسال ادامه خواهد داشت. ساخت فیلم «اتوپیای آمریکایی» و اکران آن هم برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. تاتر-کنسرت «اتوپیای آمریکایی» شامل قطعه‌هایی از دیوید برن و ۱۱ هنرمند دیگر است که در آلبومی به همین نام و محصول سال ۲۰۱۸ منتشر شده بوده است.

اسپایک لی در حال حاضر مشغول گذراندن مرحله پس از تولید یک فیلم سینمایی با عنوان «Da 5 Bloods» است که بازیگرانی چون چادویک بوزمن، پال والتر هاسر و جانکارلو اسپوزیتو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. لی، سال گذشته برای فیلم سینمایی «بلکککلنزمن»، جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را از آن خود کرد.

دیوید برن، سال‌ها پیش در یک فیلم- کنسرت (فیلمی با اجرای زنده کنسرت) با نام «استاپ میکینگ سنس» به کارگردانی جاناتان دم به‌عنوان هنرپیشه اصلی ظاهر شد. او در آن زمان رهبری گروه موسیقی «تاکینگ هدز» را بر عهده داشت.
علاقه‌مندان آثار لی و همچنین دوستداران نمایش‌های برادوی و موسیقی دیوید برن، برای تماشای نتیجه این همکاری بسیار هیجان‌زده‌اند.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil