کناره‌گیری تراویس نایت از کارگردانی فیلم «آنچارتد»

بر اساس آخرین اخبار منتشرشده، به نظر می‌رسد که تراویس نایت از کارگردانی فیلم «آنچارتد» انصراف خواهد داد.

بر اساس آخرین اخبار منتشرشده، به نظر می‌رسد که تراویس نایت از کارگردانی فیلم «آنچارتد» انصراف خواهد داد.

«آنچارتد» با عنوان اصلی «Uncharted»، یک مجموعه بازی ویدیویی به سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو ناتی داگ برای کنسول‌های خانگی و دستی شرکت سونی ساخته‌شده و توسط شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت منتشر گردیده است. مدتی پیش، شرکت سونی خبر از ساخت فیلم «آنچارتد» با هنرمندی تام هالند (بازیگر نقش پیتر پارکر در فیلم «مرد عنکبوتی») و مارک والبرگ (نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «رفتگان») داده بود؛ مراحل آغازین ساخت این فیلم با جدیت طی می‌شد و طبق گزارش‌های به‌دست آمده قرار بود ساخت آن از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. ولی اکنون خبر کناره‌گیری تراویس نایت از جایگاه کارگردانی، موجب تعجب و ناراحتی طرفداران «آنچارتد» شده است.

نایت پس از دان تراختنبرگ (کارگردان فیلم «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد»)، دومین کارگردانی است که انصراف خود برای ادامه فعالیت در این پروژه را اعلام کرده است؛ پیش‌ازاین، تراختنبرگ از کارگردانی فیلم «آنچارتد» انصراف داده بود. تراویس نایت انیماتور، تهیه کننده و کارگردان اهل ایالات‌متحده آمریکا است و آثاری هم چون «کوبو و دو تار» و «بامبلبی» را در کارنامه هنری خود دارد.

بر اساس آخرین اخبار، تاریخ ساخت این فیلم ممکن است دست‌خوش تغییراتی شود. دلیل این تاخیر، محدودیت‌های برنامه تام هالند می‌باشد که قرار است در تابستان امسال برای قسمت سوم فیلم «مرد عنکبوتی»، محصول دیگری از سونی پیکچرز، جلوی دوربین برود.

اگرچه شرکت سونی هنوز درباره این موضوع واکنش رسمی نشان نداده است، ولی با جدیت درصدد تعیین تاریخ ساخت و انتشار فیلم «آنچارتد» است و هم‌چنین برای پیدا کردن یک کارگردان تازه برای فیلم جدید خود تلاش می‌کند. نام تام هالند و مارک والبرگ هنوز در لیست بازیگران این فیلم به چشم می‌خورد، ولی با توجه به ناگهانی بودن تغییر برنامه ساخت، شرکت سونی مذاکره با گزینه های موردنظر برای بازیگر نقش اصلی زن و هنرپیشه نقش شرور فیلم و تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها را به بعد از استخدام فیلم‌ساز جدید موکول کرده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil