تاریخ پخش فصل دوم سریال ماندالورین مشخص شد

جان فاورو با اعلام خبر پخش فصل دوم سریال «ماندالورین» در حساب کاربری توییترش، طرفداران را هیجان‌زده کرد.

جان فاورو با اعلام خبر پخش فصل دوم سریال «ماندالورین» در حساب کاربری توییترش، طرفداران را هیجان‌زده کرد؛ به گفته او، فصل دوم در پاییز ۲۰۲۰ پخش خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر، با فیلیمو شات همراه باشید.


پس از داستان‌های جانگو و بوبا فت، حالا مبارز دیگری در دنیای جنگ ستارگان ظهور کرده است؛ سریال تلویزیونی «ماندالورین» به اتفاقات رخ‌داده پس از سقوط امپراتوری و قبل از ظهور محفل یکم می‌پردازد؛ ما در فصل اول، داستان مشقت‌های یک مبارز تنها را در حاشیه بیرونی کهکشان به دور از اقتدار جمهوری جدید تماشا کردیم.

ماندالورین (با بازی پدرو پاسکال، هنرپیشه سریال «بازی تاج‌وتخت») یک مبارز تنها در حاشیه بیرونی کهکشان است که در سفرهای خود به‌عنوان یک شکارچی جایزه‌بگیر با جینا کارانو (با بازی کارا دون هنرپیشه فیلم سینمایی «ددپول») آشنا می‌شود. کارانو قبلاً یکی از سربازان شورش بوده است و پس از سقوط امپراتوری نتوانسته خود را با جامعه وفق دهد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به کارل ویترز (هنرپیشه فیلم سینمایی «غارتگر») در نقش گریف کارگا اشاره کرد. او رئیس یک سازمان از شکارچیان جایزه‌بگیر است که ماندالورین را برای ماموریتی ویژه استخدام می‌کند.

جانکارلو اسپوزیتو (بازیگر سریال «برکینگ بد»)، امیلی اسوالو (بازیگر سریال «سوپرنچرال»)، امید ابطحی (هنرپیشه سریال «خدایان آمریکایی»)، ورنر هرتسوک (کارگردان فیلم «مرد گریزلی») و نیک نولتی (بازیگر فیلم «رنج») از جمله بازیگران سریال «ماندالورین» هستند.

جان فاورو نویسنده و شورانر سریال «ماندالورین» است. کارگردانان فصل اول این اپرای فضایی عبارت بودند از: دیو فیلونی، دبوراه چو، ریک فاموییوا، برایس دالاس هاوارد و تایکا وایتیتی. همچنین کاتلین کندی، کولین ویلسون، دیو فیلونی و جان فاورو تهیه‌کنندگان اجرایی این فرانچایز جنگ ستارگان هستند.

در فصل دوم سریال «ماندالورین» احتمالاً شاهد داستان گذشته یا آینده شخصیت بچه یودا و ماندالورین خواهیم بود. ما تقریباً هیچ‌چیز از بچه یودا نمی‌دانیم: این که او چه قدرت‌هایی دارد؟، والدینش چه کسانی هستند؟، و سرنوشت او چه خواهد شد؟ این‌ها سوالاتی هستند که امیدواریم در فصل دوم پاسخ داده شوند.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil