عبور «جواهرات تراش‌نخورده» از مرز ۱ میلیون دلار

علی‌رغم حضور «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» بر پرده سینماها، فیلم «جواهرات تراش نخورده» فروش خوبی دارد.

فروش فیلم «جواهرات تراش نخورده» یا «Uncut Gems» به کارگردانی برادران سفدی و بازی آدام سندلر، در دو هفته اول اکران از ۱ میلیون دلار گذشت و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کوین گارنت، ایدینا منزل و کیت استنفیلد اشاره کرد. داستان «جواهرات تراش‌نخورده» درباره صاحب یک فروشگاه جواهرفروشی است که به‌واسطه قمار، بدهی فراوانی دارد؛ او باید پیش از این که دیر شود، بدهی‌های خود را تسویه کند.

علی‌رغم حضور «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» بر پرده سینماها، فیلم «جواهرات تراش نخورده» فروش خوبی دارد.

فیلم کمدی اکشن «نترس ۳»، محصول بالیوود و به کارگردانی پرابو دوا، به‌تازگی اکران شده و توانسته است حدود ۱.۱۱ میلیون دلار درآمد کسب کند. در این فیلم، شاهد حضور بازیگرانی هم چون سلمان خان، سوناکشی سینها، سودیپ، ارباز خان، ماهی گل، تینو آناند، نیکیتین دیر، سرفراز خان و ماهش مانجرکار هستیم.

در میان فیلم‌های اکران شده، «یک زندگی پنهان» به کارگردانی ترنس مالیک در هفته دوم اکران خود توانسته است ۳۲۶ هزار دلار فروش داشته باشد. از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به آگوست دیل، والری پاکنر، ماتیاس اسخونارتس، مایکل نیکویست و برونو گانتس اشاره کرد.

جالب است بدانید که اوضاع گیشه در هفته‌ای که گذشت برای فیلم‌های «آب‌های تیره» و «خرگوش جوجو» هم نقطه عطف محسوب می‌شود. «آب‌های تیره» که فیلمی روان‌شناختی و به کارگردانی تاد هینز است، در پنجمین هفته اکران خود از مرز ۱۰ میلیون دلار عبور کرد. این فیلم، توسط فوکس فیچرز در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ اکران گردید و مارک رافلو، ان هتوی، تیم رابینز و بیل کمپ از بازیگران آن هستند.
«خرگوش جوجو» نیز در دهمین هفته اکران خود به ۲۰ میلیون دلار فروش رسیده است. این فیلم که در سبک کمدی-درام به کارگردانی تایکا وایتیتی ساخته شده از حضور بازیگرانی همچون اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، ربل ویلسون و سم راکول بهره‌مند است.


منبع: The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil