تریلر نهایی فیلم «۱۹۱۷» را در فیلیمو شات ببینید

یونیورسال پیکچرز، به‌تازگی تریلر نهایی فیلم درام حماسی «۱۹۱۷» را منتشر کرده است.

یونیورسال پیکچرز، به‌تازگی تریلر نهایی فیلم درام حماسی «۱۹۱۷» را منتشر کرده است؛ فیلمی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سم مندس و با نقش‌آفرینی ستارگانی هم چون جرج مکای (بازیگر فیلم «کاپیتان خارق‌العاده»)، دین-چارلز چپمن (بازیگر «بازی تاج‌وتخت»)، بندیکت کامبربچ (بازیگر فیلم «دکتر استرنج»)، کالین فرث (بازیگر فیلم «بازگشت مری پاپینز»)، ریچارد مدن (بازیگر «بازی تاج‌وتخت») و مارک استرانگ (بازیگر فیلم «شزم»). از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به دنیل میز، اندرو اسکات و جیمی پارک اشاره کرد.

از میان فیلم‌هایی که سم مندس کارگردانی کرده است می‌توان به «زیبایی آمریکایی» (محصول سال ۱۹۹۹) با بازی کوین اسپیسی و آنت بنینگ، «جاده‌ای به‌سوی تباهی» (محصول سال ۲۰۰۲) با بازی ستارگانی چون تام هنکس، پل نیومن و جود لا، «جاده انقلابی» (محصول سال ۲۰۰۸) با هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت و «اسکای فال» (محصول سال ۲۰۱۲) با بازی دنیل کریگ و خاویر باردم اشاره کرد.

داستان فیلم جدید مندس، در بهار سال ۱۹۱۷ و طی جنگ جهانی اول در شمال فرانسه رقم می‌خورد و ماجرای ماموریت هیجان‌انگیز دو شخصیت اصلی فیلم را برای نجات دوستانشان روایت می‌کند؛ آن‌ها باید در عملیاتی به‌ظاهر غیرممکن از خاک دشمن عبور کرده و پیامی را ارسال کنند که حمله مرگبار به صدها سرباز را متوقف می‌کند.

این فیلم در هفته‌ای که گذشت، نامزد دریافت سه جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، و بهترین موسیقی متن گردید.

سم مندس، استیون اسپیلبرگ، پیپا هریس و کالوم مک دولا تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارند و نوشتن فیلم‌نامه بر عهده سم مندس و کریستی ویلسون بوده است.

اکران محدود فیلم «۱۹۱۷» در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (برابر با ۴ دی ۱۳۹۸) توسط یونیورسال استودیوز انجام خواهد بود.
این فیلم در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی (برابر با ۲۰ دی ۱۳۹۸) در سینماهای سراسر دنیا به نمایش درخواهد آمد.

تریلر نهایی فیلم «۱۹۱۷» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil