فیلم Rest Stop ساخته می‌شود؛ داستان کوتاه استیون کینگ راهی سینما خواهد شد

طبق گزارش وب‌سایت Deadline، داستان کوتاه «Rest Stop» توسط شرکت Legendary Entertainment به فیلم تبدیل خواهد شد.

سایت Deadline گزارش کرده که قرار است یکی دیگر از داستان‌های «استیون کینگ» به فیلم سینمایی تبدیل شود. در این گزارش گفته شده که داستان کوتاه «Rest Stop» توسط شرکت Legendary Entertainment به فیلم تبدیل خواهد شد. فیلم Rest Stop در سبک دلهره‌آور ساخته می‌شود و یک تعقیب و گریز موش و گربه‌ای را روایت خواهد کرد. داستان‌ هم پیرامون دو زن و اتفاقات مرموزی که برای آن‌ها رخ می‌دهد، در جریان است. این داستان کوتاه در سال ۲۰۰۳ در مجله Esquire چاپ شد و در سال ۲۰۰۴ جایزه Ellie Awards را دریافت کرد. این داستان کوتاه بعدا در سال ۲۰۰۸ در مجموعه After Sunset چاپ شد.

الکس راس پری به‌عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم انتخاب شده است. او قبلا در ساخت فیلم‌های «کریستوفر رابین» و «بوی او» حضور داشته است.

فیلم Rest Stop

فیلم Rest Stop آخرین اقتباس سینمایی از کتاب‌های استیون کینگ است که راهی سینما خواهد شد. جدیدترین فیلم از آثار این نویسنده «قبرستان حیوانات خانگی» است و سال گذشته هم فیلم IT راهی سینما شده بود. موفقیت فیلم IT باعث شروع قسمت دوم این فیلم با نام «آن: فصل دوم» هم شده است. حتی قرار است دنباله فیلم «درخشش» هم با نام «دکتر اسلیپ» ساخته شود.


منبع: Cooming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil